Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wiem ze na forum ten temat byl juz poruszany. Kierujac sie radami z roznych postow rozebralem czesci obudowy i schowek dostajac sie do miejsca gdzie powinen znajdowac sie rezystor. Jednak u mnie nadal go nie widze. Znalazlem to na zdjeciach w ponizszym linku

http://www.bmwtips.com/tipsntricks/AC/smell.htm

Wychodzi na to ze rezystor powinen sie znajdowac za tym kanalem od nawiewu. U mnie wyglada to tak jak na moich zdjeciach i nei moge go znalezdz.

http://img130.imageshack.us/img130/7236/pict0117aq7.jpg

http://img105.imageshack.us/img105/3977/pict0114wd0.jpg

Wydawalo mi ze ze ten modul Bosha co widac na drugim zdjeciu jest tym rezystorem ale sprawdzilem numer czesci na tej stronce http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=64_0815&hg=64&fg=40&hl=3

i okazalo sie ze to jest ten z numerem 4 DRIVE UNIT RIGHT. Juz nie mam pojecia jak to znalezdz Prosze o pomoc

Opublikowano
jeśli chodzi ci o jeża to dobrze szukasz.Dostęp jest nie najlepszy i o ile pamiętam jest on za jakąś klapką(pokrywką).Ale jeż wygłąda zupełnie inaczej niż to co pokazujesz na reoalem.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Jako ze to moj pierwszy post dlatego powitam wszystkich driverow BiEmDablju na tym forum i od razu podziekuje za posty dziekim ktorym moje E46 320d ODZYLO!!! :dance:

Kupilem ja miesiac temu od goscia ktory nie mial pojecia o sprawach techniczny wiec auto chociaz serwisowane w ASO kulalo, przede wszystkim padnieta przeplywka sprawiala ze Beemka miala moze cos 60 koni zamiast 136, przez to ucierpialo sprzeglo i teraz musze je wymienic. (Dziwie sie jak on mogl tak jedzic???) :doh:

Wkurzajacy tez jest ten nadmuch od klimy, wogole nie reagowal na ustawienia chociaz filter kabinowy wymienilem. Bylo to bardzo denerwujace podczas jazdy bo auto chociaz super wytlumione sporo tracilo z przyjemnosci jazdy kiedy dmuchawa napierdzielala na maksa i tylko mozna ja bylo calkowice wylaczyc i sie udusic.

 

Posty na tym i innych forach przekonaly mnie ze winny jest tutaj tzw "Jez", "Final Stage Unit" albo "Gebläse Endstufe". Kupilem to ustrojstwo w serwise BMW za 75 euro i dzisaj przystapilem do wymiany.

W pozycji kleczaco-lezacej zajelo mi to 1:30 minut , dostep jest bardzo ograniczony i jak ktos ma duze lapy to ciezko tam grzebac, potrzebny tez jest dlugi klucz Torx bo inaczej paluchy beda bolec.

 

Jak wyglada dostep w e46 do tego JEZA:

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=256286&highlight=final+stage+resistor&page=4

 

Jak to wymontawac na przykladzie 540i:

http://www.540i6.com/finalstagereplacement.html

 

Generalnie zasada jest taka ze nic na sile zeby nie pourywac. elementy te sa tam na zatrzaski a ustrojstwo bylo u mnie na 2 srubki torx.

Tak ze teraz nadmuch pracuje tak jak nalezy, ile sie ustawi tyle trzyma. Ale najlepsze jest to ze ten kupiony oryginalny JEZ jest inny-mniejszy niz ten stary.Biorac pod uwage ile osob na to narzeka jest pewnym ze to feler fabryczny, szkoda tylko ze BMW tego nie chce zauwazyc :mad2:

Teraz do pelni szczescia potrzebuje jedynie wyprowadzic przewod z radia z wejsciem tak aby moc podlaczyc odtwarzacz MP3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.