Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dbowy - a jaki masz stan przekldni?

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Przekładnia tez jest juz słaba, idzie do regeneracji, ale jak stała na kanale i mechanik ją recznie przytrzymał, to w strone kierownicy byl duzy luz na tej kolumnie, aż coś tak stuka jak sie kierownicą rusza...

 

Widać trzeba będzie już na miejscu to rozkrecić, przekładnie do regeneracji oddać, i chyba 'na gorąco' zobaczyc co to moze byc..

Opublikowano
jak już sie weźmiesz za tą regeneracje to napisz ile cie wyszła ta przyjemność - pytam z ciekawości bo jest duży rozrzut cenowy z tego co udało mi sie ustalić

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
Dębowy - jezeli chopdzi ci kolumna góra dół to na 100000% masz luz na nakrętcę nr 1 - pozatym jak zdjemiesz osłonę kolumny nad nogami kierowcy i złapiesz kolumnę i bedzie luz góra dól nic innego tylko dokrecic nakretkę nr 1 tylko mocno - czasmi dokrecenie do stopnia wyeliminowana luzu góra duł nie wystarcze i bedzie stukac pomomo ze luz juz nie bedzie wyczuwalny - wiec blokusjesz nakrętkę nr 1 kluczme 32 z tego co pamietam i krecisz kierownicą w prawo (wtedy ona sie dokręca) potem popuszcza klucz , prostujesz kierownice i powtarzasz dokrecania i wsio
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.