Skocz do zawartości

Czy szpera powinna byc "sucha" po transporcie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wlasnie odebralem zamowiony dyfer ze szpera od 328.

Na fotkach byla suchutka, ale jak ja dostalem byla cala w oleju.

 

Gosciu ze spedycji mial prawie puste auto jak do mnie podjechal i bylo widac ze szpera mu polatala po pace, karton byl nieco rozwalony.

 

Czy to zle wrozy i czy nie powinienem na wszelki wypadek kupic nowych uszczelek?

 

Jak one dokladnie sie nazywaja, jakie sa koszty i czy ich wymiana to duzo dodatkowej roboty dla mechanika ktory bedzie ja mi wkladal?

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Jeśli nie została uszkodzona mechanicznie - wgnieciona lub coś podobnego to wszystko jest OK. Nie takie przeciążenia działają na nią w czasie jazdy. Olej może z niej wyciekać, w szczególności jeśli była używana. Szpera do działania potrzebuje oleju, który znajduje się w moście / skrzyni biegów, szczególnie te prostsze modele wyposażone w sprzęgła cierne (wiskotyczne). Zalecany olej po wyposażeniu mostu w szperę to oczywiście syntetyk (ok. 40 za 1l).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.