Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz skrzywiony/wybity napinacz paska. Pasek idzie nierówno i piszczy.l Uwielbia to robić przy wilgotnej pogodzie. Pomaga doraźnie przyłożenie kredy do paska. Przerabiałem to jakiś czas temu. Można kupić nowy napinacz, ale to spory koszt. Sprawny mechanik powinien spokojnie dac sobie radę i go zreanimować. W moim starym aucie tak właśnie zregenerował za kilkadziesiąt złotych i było po piszczeniu.

 

PS - jeśli masz klimę to sprawdź, czy przypadkiem właśnie pasek od klimy nie świszczy sobie.

 

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.