Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam kupilem zaciski od kolesia za 70zl sam sie dokladnie na tym nie znam wiec pytalem sie go dwa razy czy beda pasowac mowil ze tak .jak widzicie na zdjeciu golym oiem widac ze jedna sa zwykle drugie wentylowane .wlasnie jestem na etapie wymiany na komplet juz dobry ale mam pytanie.czy one na bank beda pasowac do 316 e36 jak bede kupował klocki i zestaw do regeneracji to mam pytac ze do jakiego modelu?

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img212.imageshack.us/img212/6315/dscf2410qy7.jpg

Edytowane przez djscreamvip
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Musisz mieć komplet, zaciski + tarcze wentylowane wtedy będzie OK. Zacisk do wentylowanych jest szerszy bo sama tarcza jest grubsza. Pasować będą pytanie tylko czy same zaciski sie do czegoś nadają bo jak widać na zdjęciu troche przeleżały, a brak płynu w środku mógł spowodować że tłoczki "zaruściały". Pytać najlepiej o zestaw do zacisków dla tarcz wentylowanych, wtedy nie będzie problemu.

 

Pozdro.

Opublikowano
nie ma zacisków wntylowanych sa tylko tarcze wentylowane. a zaciski które nabyles sa do tarcz wentylowanych, oczywiscie wymiana samych zacisków nic by ci nie dala. a pozatym nie pasowaly by normalne tarcze nie wentylowane do zacisków przeznaczonych do tarcz wentylowanych
Opublikowano
przeciez to oczywiste ze beda tarcze wentylowane skad te odpowiedzi prosze o dokladne czytnie postu.jaki widac na zdjeicu nie wydaje mi sie ze oba sa do wentylowanych po prawej sa węższe od tych z lewej?dlatego pytam dla potwierdzenia.co do tloczkow bede chcial wymienic oraz wszystko co mozna zregenerowac beda także wypiaskowane .wiec pyatm drugi raz ze to sa dwa rozne modele na wet i zwykle?i jakich miejsc nie nalezy piaskowac?np miejsc osadzenie tloczka?
Opublikowano
Ja mam w swoim aucie tarcze wentylowane te z dziurkami i nie wymienialem zadnych zaciskow! W sumie to zreszta nie chwytam o co Ci chodzi :D Zaciski wentylowane masz?
Opublikowano

oj panowie nic kokretnego sie nie dowiedzialem .mam 316 tarcze nie wentylowane dlatego kupilem zaciski na tarcze wentylowane .tarcze juz kupilem zaciski tez jak widac ale dlapewnosci pytalem sie was ze sa zle bo roznia sie miedzy soba tak czy nie bo widze ze ktos juz pisla ze sa oba wentylowane .nie piszcie jak czegos nie rozumiecie .pozniej pytalem o wymiane np tloczka gumek itd bo nie wiem do jakiego modelu zacisku ma mowic czy wszystkie wentylowane w e36 byly jednakowe chyba nie ,jak koles z inter carsu mowil mi ze tloczow sa 3 rodzaje.prosze konkrety

ps.Mariusz2704 nie kazdy ma 320 gdzie w standardzie masz wentylowane dlatego chce to zmienic

Opublikowano
jezu jezu albo ja jestem dzis lekko zdenerwowany albo cos z wami jest .czy ja poruszam temat tarcz chyba nie :twisted: .tarcze mam juz EBC TURBO GROOVE .na to wyglada ze wogule nie czytacie postow dokladnie z waszych odpowiedzi wynikalo by ze moge te zaciski zalozyc jestem laik a wiem ze dwa sa inne dlatego chcialem sie dowiedziec jakie czesci zamiene do tych zaciskow np od 320-325-328 czy wszystko to to samo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chlopie czego Ty nie rozumiesz? Zaciski muszą być szersze bo tarcza jest szersza, więc nie pasują normalne. Zaciski są JEDNOTŁOCZKOWE więc o takie pytasz, zresztą jaki problem jak masz zacisk spakować go do gazety i pojechać z nim do intercarsu. Tam po numerze zacisku dobiorą odpowiednie reperaturki. Nie ma zacisków wentylowanych ale są do tarcz wentylowanych inne niż do tarcz zwykłych!!! Więc chyba logiczne że jak jeden zacisk jest szerszy, a drugi węższy to są różne. :duh:

 

 

Mariusz2704; z dziurkami to tarcze NAWIERCANE, pewnie są jeszcze dodatkowo nacinane. Wentylowane to tak jak by zlożyć dwie tarcze do kupy i połączyć takimi listkami które działają jak wentylatorek bo zaciągają powietrze do środka. Tarcze nacinane i nawiercane założysz bez wymiany zacisków. Wentylowane nie bo są 'grubsze'.

Opublikowano

 

 

Mariusz2704; z dziurkami to tarcze NAWIERCANE, pewnie są jeszcze dodatkowo nacinane. Wentylowane to tak jak by zlożyć dwie tarcze do kupy i połączyć takimi listkami które działają jak wentylatorek bo zaciągają powietrze do środka. Tarcze nacinane i nawiercane założysz bez wymiany zacisków. Wentylowane nie bo są 'grubsze'.

 

Wiem, ze to nawiercane i napisalem to nizej ale napisalem dziurkowane zeby tamten kolega zrozumial bo jak ma taki problem to nie wiadomo czy zrozumie :D Wiem jakie sa tez tarcze wentylowane i mam takie i dodatkowo nawiercane.Pozdro

Opublikowano
zmien temat i wszyscy beda wiedzieli o co chodzi . napiz np "wymiana tarcz na wentylowane" i zapytaj jakie zaciski sa do tego potrzebne . sam popelniasz bledy a potem masz pretensie do ludzi ze nie rozumieja co piszesz, nie ma czegos takiego jak "zaciski wentylowane"!!!!!!!!!
Opublikowano
sorki jesli bylem wk... wszystko jasne poprostu zle odebraliscie temat postu juz zmienilem .tak dla sprostowania jesli mowilem ze zaciski wentylowane to chcodzili mi o ze sa do tarcz wen.sorki moglem to inaczej napisac .mam jescze jedno pytanie jak mozna wyciagnac tloczek cza specjialnego klucza jakies wskazówki?
Opublikowano
Ja jak swoje stare wyrzucilem to byly wentylowane, ale czy standart to wentylowane to nie wiem. W sumie to vectry 1.8 maja wentylowane, ale najwazniejsze, ze zalozylem sobie nawiercane :D Super efekt i to na wszystkich kolach i za male pieniadze :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.