Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam dzisiaj zaglądałem ma silnik i zobaczyłem ze na odpalonym silniku sączy mi sie paliwo (kropla na 5 sekund) z pompy wtryskowej a dokładnie z pod pokrywki jest ona przykręcona dwoma torx-ami i jakimis jeszcze dwoma :?: .Chciałem sie spytac czy jak odkręce kolektor ssący i kupie taki klucz zeby te dwie śrubki odkęcic klucze (torx juz mam ) :) to jak sciągne tą pokrywke to mi jakies spręzynki czy kulki nie powylatują bo wydaje mi sie ze to wina uszczelki tylko nie wiem co jej jest i dlaczego.Przypuszczam ze to nadmiar paliwa czy podczas jazdy czyli jak są wyzsze obroty to tez będzie ciekło? Pozdrawiam
na volta core el can na volta core el lievore
Opublikowano

Musisz uszczelnić pompe ,miałem dokładnie to samo dwa tygodnie temu.

Osobiście bym odradzał brać się za to samemu, o ile dobrze zrozumiałem

mechanika ,trzeba tą pompę potem ustawic.

Koszt uszczelnienia i wymiany wężyków przelewowych (przy okazji) to 180zeta po znajomości, ile normalnie nie wiem pewnie niewiele wiecej :D.

Opublikowano
witam kup sobie uzczelki i zaznacz ta pokryw zanim odkrecisz ( najlepiej farba w kilku miejscach ) jak zaschnie to dopiero odkrecaj.... nic niewypadnie ... jak bedziesz zkrecał z powrotem uwarzaj zeby trafic taką smieszna przesówka w taka dziurke na wałku jak tego ie zrobisz to masz pompe na ZŁOM!!!! nio i uwarzaj na paprochy jakie kolwiek (zalecane mycie silnika przed ta wymiana ) najmniejszy paproch w pompie i tez sie z nia pozegnasz tak wiec powodzenia :D :D :D
Opublikowano
napisz jeszcze czy chcesz sciagac ta na samej gurze pokrywke czy cały regulator ????? jezeli regulator to trzymaja sie instrukcji a zrobisz to sam a jezeli z pod pierwszej ci wycieka to do boju tam jest tylko potencjometr i uwarzaj zeby nieuszkodzic takich 4 zabków od potencjometra !!!!!!!!!!! powodzonka
Opublikowano
tylko chce tą pierwszą sciągnąc z niej przecieka ta druga chyba wporządku a co z tą srubką nie jest na torx-a tylko jakas inna.a te paliwo na wyzszych obrotach tez cieknie czy nie?czy cieknie jeszcze więcej?
na volta core el can na volta core el lievore
Opublikowano
na wyzszych obrotach tez kapie troche szybciej ..a te 2 dziwne srubki postaraj sie wykrecic jako pierwsze bedzie łatwiej sprubuj uzyc jakis szczypcy samozaciskowych .. bo klucza raczej nie dostaniesz jak juz je wykrecisz to wymien na normalne torxy pozdawiam
Opublikowano
a naprzykład jesli bym chciał ją wyciągnąc z samochody i zawiezc do pompiarza czy jak on powymienia te wszystkie uszczelki łącznie z tym oringie na wałku to puzniej będe mniał kłopot z załorzeniem(jsli on obruci wałkiem) a wyregulowac to on musi jak jest juz załozona czy da rade jak jest wyciągnięta :?:
na volta core el can na volta core el lievore
Opublikowano

ta uszczelka kosztuje 20zł .. na wałku jej nieprzestawisz bo to 6 tłoków i niema możliwosci przestawienia jak pompiarz ja rozbierze to niemam mozliwosci zeby ci ja ustawił spowrotem jezeli niebedzie w samochodzie a te srubki odkrecisz płaska 6 tak wiec powodzenia

:D :lol:

Opublikowano
regulacja polega na prawidłowym (prawdopodobnym) ustawieniu dawki paliwa i obrotów biegu jałowego oczywiscie wszystko ustawiasz na czuja ....wiec jezeli nie poznaczysz DOBRZE to jak tego nie robiłes to troche ci zejdzie żeby ustawic prawidłowo .. ale jezeli masz zamiar wymienic tylko uszczelke górnej pokrywki to nie musisz nic regulowac bez obawy odkrec i zmien gumke i wszystko
Opublikowano
Witam.Mnie pompiarz zle wyregulowalpompe po uszczelnieniu.Objawy???Auto jest o wiele słabsze i trzesie po odpaleniu.Po nagrzaniu wraca do normy.Dobry mechanik(taki jak moj teaz :modlitwa: :modlitwa: )pozna to po odpaleniu silnika.Teraz mi wszystko reguluje od nowa.Znow kasa leciTak,ze nie dawaj tego do roboty byle fleji bo tylko kłopoty sa potem.Pzdr.

oo= [] []= oo BokiemMuszeWchodzic

http://img514.imageshack.us/img514/9429/pic03097wo4.jpg

Diesel Driver

Opublikowano
Witam.Mnie pompiarz zle wyregulowalpompe po uszczelnieniu.Objawy???Auto jest o wiele słabsze i trzesie po odpaleniu.Po nagrzaniu wraca do normy.Dobry mechanik(taki jak moj teaz :modlitwa: :modlitwa: )pozna to po odpaleniu silnika.Teraz mi wszystko reguluje od nowa.Znow kasa leciTak,ze nie dawaj tego do roboty byle fleji bo tylko kłopoty sa potem.Pzdr.

 

 

tylko niedaj sie nabic taka regulacja własciwie doregulowanie jest warte max 50 zł ... mechanik odkreci ci 4 sróbki przesunie całosc ok 1 mm w strone podszybia (bo masz zamała dawke paliwa ) dokreci i gotowe ..jezeli sie zna na tym to nawet niewykreci kolektora tak wiec niedaj sie skasowac za uszczelki pod kolektor no i całe doregulowanie trwa max 30 min wiec uwarzaj zaco bedzie cie chciał skasowac ... a tak wogule jezeli sie zna to powinien ci to zrobic na miejscu pozdro

Opublikowano
Mnie akurat nie skasuje za to bo sie znamy.Ale jezeli przytrafi sie to komus innemu to raczej znow bedzie musial płacic.Notabene ten koles od pompy to tez kolega :duh: Masz ci los.To z pompa wyszlo przypadkiem teraz na innej naprawie.Kolo odpalil auto i odrazu powiedzial ze z motorem jest cos nie tak.Na BMW zjadl zęby.Mam nadzieje,ze teraz wszystko bedzie ok.

oo= [] []= oo BokiemMuszeWchodzic

http://img514.imageshack.us/img514/9429/pic03097wo4.jpg

Diesel Driver

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.