Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czesc witam wszystkich, mam powazny problem, dot. E39 -99 528 i podczas zapalania calkowicie zimnego silnika w temperaturze minusowej przez pierwsze 4min pracuje ok w momencie przejscia z ssania na normalne obr. silnik przygasa prawie do zera az wszystkim zatelepie i wraca na 800 obrotow na minute a czasami zgasnie i tak do momentu dojscia wskazowki temp. na srodek i wszystko wraca do normy. W NY oprocz ASO bo tam sa ceny z kosmosu nie da sie zdiagnozowac podlaczenie do komp nie wykazuje zadnych bledow.W was moja nadzieja rodacy. :modlitwa: :modlitwa:
Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano
czesc witam wszystkich, mam powazny problem, dot. E39 -99 528 i podczas zapalania calkowicie zimnego silnika w temperaturze minusowej przez pierwsze 4min pracuje ok w momencie przejscia z ssania na normalne obr. silnik przygasa prawie do zera az wszystkim zatelepie i wraca na 800 obrotow na minute a czasami zgasnie i tak do momentu dojscia wskazowki temp. na srodek i wszystko wraca do normy. W NY oprocz ASO bo tam sa ceny z kosmosu nie da sie zdiagnozowac podlaczenie do komp nie wykazuje zadnych bledow.W was moja nadzieja rodacy. :modlitwa: :modlitwa:

 

 

Te objawy,które opisujesz wskazują na zawór dodatkowego powietrza wolnych obrotów. Na skuteg zgromadzonych tam zanieczyszczeń (nagar)

zawór się "przycina" stąd taka reakcja silnika.Zawór tem znajdjue się nad przepustnicą. Osady należy usunać odpowiednią chemią a nie poprzez skrobanie.Paka operacja na pewno pomoże.

Opublikowano
Dziekuje bardzo za pomoc. Czy ten zawor tj. tzw "silniczek krokowy" jak w innych samochodach?Czy jestem w stanie zrobic to sam, czy lepiej kupic nowe a moze znasz nazwe angielska.
Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano
Dziekuje bardzo za pomoc. Czy ten zawor tj. tzw "silniczek krokowy" jak w innych samochodach?Czy jestem w stanie zrobic to sam, czy lepiej kupic nowe a moze znasz nazwe angielska.

 

Niezbędna informacje wysłałem Ci jako wiedomość prywatną.

Opublikowano
Dziekuje bardzo za pomoc. Czy ten zawor tj. tzw "silniczek krokowy" jak w innych samochodach?Czy jestem w stanie zrobic to sam, czy lepiej kupic nowe a moze znasz nazwe angielska.

 

Jesli problem z"silnikiem krokowym" powodują tylko szkodliwe osady z nie całkowicie spalonej benzyny to nalezy się ich pozbyć a nie kupowac nowy zawór.W polsce koszt zaworu to 690 zł.Przywrócenie sprawności staremu kosztuje tyle co jedno opakowanie pianki do usuwaniazwęglonego oleju z grili do kiełbasek.

Opublikowano
OK dzieki bardzo mnie to ucieszylo.Po operacji odpisze jakie sa efekty.A tak na marginesie - przelecialem juz 200,000 km jaka zywotnosc ma rozrzad,czy trzeba go wymienic?
Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano
OK dzieki bardzo mnie to ucieszylo.Po operacji odpisze jakie sa efekty.A tak na marginesie - przelecialem juz 200,000 km jaka zywotnosc ma rozrzad,czy trzeba go wymienic?

 

Jeśli nie słychać 'pobrzękiwania" łańcucha lub innych podejrzanych dżwięków pochodzących od rozrządu to ja bym na razie nie robił nic. Wymiana rozrządu w E39 to czasochłonna i nie łatwa operacja.Wymaga demontażu przodu auta,wymiany na nowe łańcuchowych kół zębatych,niektórych śrub od vanosa i uszczelek.Dodatkowo jeśli jest podwójny vanos bezwzględnie przestrzegać trzeba procedury jego wstępnego ustawienia po ponownym montażu tak,żeby zawory nie uderzyły w tłoki podczas pierwszego uruchomienia silnika po naprawie.Popełniony błąd może dużo kosztować.To może zrobić dobrze tylko ktoś kto już nauczył się na swoich błędach i ma możliwości techniczne...

Opublikowano
Czesc witam wszystkich!Moj problem jest wciaz.Wymontowalem zawor dodatkowego powietrza,tak byl zablokowany nagarem wyplukalem specjalnym srodkiem do polysku bez drapania oczywiscie.Na cieplym silniku jest idealnie obroty nawet nie drgna,ale w momencie przejscia z ssania na normalny cykl przygasa a nieraz nawet zgasnie.Nie wiem juz sam denerwuje mnie to moze jakas nieszczelnosc w ukladzie dolotowym podsuncie jakis pomysl prosze!!
Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano

Sprawdż czy na pewno lelment otwierający/przymykający powietrze w zaworze porusza się w całym zakresie bez najmniejszych zacięć.Miałem przypadek w którym wyglądało,że wszystko jest OK a jednak w skrajnym położeniu zawór się "przycinał" Jeśli jesteś pewny,że dobrze go oczyściłeś to

jest wiele innych możliwych przyczyn takiego zachowania się Twojego silnika.

Urządzenie diagnostyczne BMW GT-1 podpięte do samochodu ma możliwość odczytania wielu waznych parametrów pracy różnych urządzeń w chwili wystąpienia efektu o którym piszesz.Po takiej analizie często na monitorze pojawia się diagnoza wskazująca wadliwą cześć a jeśli nie to doświadczony diagnosta bez trudu zlokalizuje uszkodzenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.