Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich urzytkownikow forum zglaszam sie ponownie do was z prosba o pomoc mianowicie mam BMW e-36 1996 r 325 TD pierwszy objaw mam taki chodzi o ogrzwanie mialem 320 w e-30 i strzalka od temperatury stala na polowie w tej natomiast jest na niebieskim zadko dochodzi do polowy nie wiem czy to ma jakis zwiazek ale opisuje all druga sprawa podczas jazdy gdy wlanczam ogrzewanie jakos grzeje ale jesli tylko stane na postoju [BAD] zime powietrze dmucha ruszam lub przygazuje spowrotem mam cieple to jest jeden problem.Drugi problem jaki mam to spalanie to cacko spala mi okolo 14-14.5 lita ropy na 100 km juz bylem u niby mechanika i ustawial spalanie tzn jakos komputerowo zmniejszal ale nadal jest katastrofa czy wasze auta o takiej pojemosc w dislu tyle spalaja?? liczylem po miescie na 10 litrow a tu normalnie koszmar silnik odpala elegancko czy na zimnym czy tez na rozgrzanym nadmienie ze wymienialem gorna czesc pompy wtyskowej.nie wiem moze wy mi pomozecie co zrobic gdzie sie udac jak naprawic ;-)) wszystkich

318i e30 bylo

320i e30 bylo

325 tds jest

323i jest

Opublikowano

... trochę to pogmatwane ale :

- wychodzi mi na nie dogrzany silnik - termostat jest otwarty i nie możesz złapać temperatury a co do spalania to pompa podaje tyle paliwa jak na zimnym silniku - może też być zapowietrzony układ - ja bym zacżął od odpowietrzenia , jak nie pomoże zmień termostat - powinno się uspokoić ...

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

Ad1 napisal:

cacko spala mi okolo 14-14.5 lita ropy na 100 km

Cos duzo Ci ta maszyna pali.Tyle to mi w piatce nie udalo sie nigdy wykrecic.Sprawdz przepływomierz.Co ze swiecami zarowymi??Sprawdzales??Filtr paliwa tez moze byc do wymiany.Ja w mojej mialem tez lejace wtryski.Ropki troche uciekało bokiem.Pzdr Grzesiek.

oo= [] []= oo BokiemMuszeWchodzic

http://img514.imageshack.us/img514/9429/pic03097wo4.jpg

Diesel Driver

Opublikowano
przeplywomierz cos mi mechanik mowil ze juz nie teges jest ale nie wiem co do wtryskow nie sprawdzalem a filtr powietrza uhm gdzie go znalesc :OO pozdro

318i e30 bylo

320i e30 bylo

325 tds jest

323i jest

Opublikowano
Zimno na wolnych , a przy wyższych obrotach wzrost temp. nadmuchu świadczyć może o zapowietrzeniu układu. Z drugiej strony jednak, jeśli silnik masz niedogrzany to nie jest to oznaka zapowietrzenia (wtedy temperatura silnika byłaby wysoka, a z nawiewów leciałoby chłodne). Najpierw zmień termostat i dobrze odpowietrz układ. Nie wiem czy w e-30 jest dodatkowa elektryczna pompa wspomagająca obieg cieczy na nagrzewnicę- w mojej e-32 ta pompa była spalona i objaw był podobny- wolne obroty zimno, a wraz ze wzrostem obrotów letnie.
Wodzik
Opublikowano
filtr paliwa mialem wymieniany ;-) wiec musze szukac dalej przczyny powiedzcie mi proszz jak dobrze odpowietrzyc uklad wodny bo ja myslalem ze to sie samo odpowietrza hmm czlowiek uczy sie na bledach

318i e30 bylo

320i e30 bylo

325 tds jest

323i jest

Opublikowano
filtr paliwa mialem wymieniany ;-) wiec musze szukac dalej przczyny powiedzcie mi proszz jak dobrze odpowietrzyc uklad wodny bo ja myslalem ze to sie samo odpowietrza hmm czlowiek uczy sie na bledach

 

ja tez kiedys wyczytalem gdzies na tym forum ze td i tds sie odpowietrrzaja same,

posiadam identyczne auto z 95r i w miescie za 100zl (28,5 l ON) robie 330km. czyli nie cale 9litrów na 100km na trasie kiedys sprawdzalem to za 100zl zrobilem 375km. liczac od rezerwy do rezerwy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.