Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No sam mam podobny problem i ciekaw jestem czy ta amerykanska przerobka CDV zlikwiduje poslizg sprzegla. U mnie ten problem wystepuje tylko przy zmianie na 3 bieg lub wyzszy.
Opublikowano
No sam mam podobny problem i ciekaw jestem czy ta amerykanska przerobka CDV zlikwiduje poslizg sprzegla. U mnie ten problem wystepuje tylko przy zmianie na 3 bieg lub wyzszy.

 

ale Tobie to się chyba jednak slizga sprzęgło :)

Opublikowano
ale Tobie to się chyba jednak slizga sprzęgło :)

Dzieki za szybka diagnostyke mojego nowego sahsa :)

Niestety trudno wymusic na znajomych naprawy gwarancyjne

Opublikowano
ale Tobie to się chyba jednak slizga sprzęgło :)

Dzieki za szybka diagnostyke mojego nowego sahsa :)

Niestety trudno wymusic na znajomych naprawy gwarancyjne

 

sorki, nie chciałem wyjść na madrale, tak naprawdę to sie na tym nie znam, ale ze sprzęgłem troche powalczyłem :), problem znajomych mechaników też znam z autopsji :zlosc:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ile tej tarczy jest 2 cm? tyle to nawet chyba w ciężarówkach nie ma.pozdrów tego mechanika ,i nie odwiedzaj go już ,bynajmniej w sprawach auta

No to moze cos zle zrozumialem bo powiedzial ze jest ok 2cm sprzegla. Nie wiem jak to spradzil ale napewno nie rozbieral. Wie ktos jak to oblookac zeby wiadomo bylo czy sprzeglo kwalifikuje sie do wymiany?

 

ostatnio czytalem ksiazke Sam naprawiam...........jest sposob do sprawdzenia grubosci tarczy-specjalnym przyzadem BMW wtykanym gdzies w otwory skrzyni....

Opublikowano
ile tej tarczy jest 2 cm? tyle to nawet chyba w ciężarówkach nie ma.pozdrów tego mechanika ,i nie odwiedzaj go już ,bynajmniej w sprawach auta

No to moze cos zle zrozumialem bo powiedzial ze jest ok 2cm sprzegla. Nie wiem jak to spradzil ale napewno nie rozbieral. Wie ktos jak to oblookac zeby wiadomo bylo czy sprzeglo kwalifikuje sie do wymiany?

 

ostatnio czytalem ksiazke Sam naprawiam...........jest sposob do sprawdzenia grubosci tarczy-specjalnym przyzadem BMW wtykanym gdzies w otwory skrzyni....

poczekam az padnie do konca bo bierze wysoko i co mechanik to inaczej twierdzi hehe. Bo to ze wysoko bierze to ze padniete juz ale nie slizga na 1 i 2. Dopiero na 3 mam wrazenie ze juz nie ciagnie tak jak powinno a jak wepne z 2 na 5 to obroty nie zatrymaja sie na 3 tysiacach tylko wyskocza na 4-5 i powoli zjada hehehe Tak ze jeszcze troszke pogonie bryke i dopiero wymienie :)

Jestem jak Media Markt.... Nie dla idiotów :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.