Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Pierwszy mój problem polega na tym że centralny zamek po przekreceniu kluczyka otwierają sie spowrotem i dopiero na drugi raz zamyka. Czy ktoś wie jaka może być przyczyna ? A może tak musi być?

Drugi mój problem polega na częstym ładowaniu akumulatora jak jeżdze to jeszcze ujdzie ale po ok tygodnia trzyma aku później też są problemy, ale jak postoi dwa, trzy dni to mam problem z odpaleniem. Co może rozładować aku ? Imobilaizer? Czy aku do wymiany?

Proszę o pomoc w rozwiązaniu moich problemów.

Dzieki i pozdrawiam

Opublikowano
Jeżeli centralka zamyka/otwiera za drugim razem to sygnalizuje to jakieś uszkodzenie (tak jest to skonstruowane). Najczęściej winą jest siłownik drzwi kierowcy, ale mogą to być każde inne siłowniki w drzwiach, lub przetarcie się kabla idącego w klapie tylnej (gdzieś na zawiasie, poszukaj w archiwum).
Opublikowano

przyczyną obydwu rzeczy może być też krańcówka drzwi lub najczęściej klapy bagarznika.

sprawdz czy po jej zamknieciu gasną wszustkie lampki oświetlenia wnętrza, szczególnie ta w bagarzniku, możliwe że się pali ,częsty przypadek, i rozładowuje akumulator,

winą może też być sam aku który np. może mieć zwarcie na celi,lub złe doładowanie przez alternator.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

POZWOLE SOBIE ODSWIEZYC TEMAT... PODOBNY PROBLEM:)

 

U MNIE WSZYSTKO DZIALA TYLKO AKUM PADA PO 5DNIACH. DLACZEGO?

 

OSTATNIO POWIEDZIALEM DOSC WZIOLEM AMPEROMIERZ I DO ROBOTY. PRAD 0,45A POBIERAJA URZADZENIA Z BEZPIECZNIKA NR20. GDY GO WYJME POBOR WYNOSI OKOLO 0,07A.

 

GDY WYCIAGNE BEZPIECZNIK NUMER20

TO MAM TAKIE OBJAWY JAK PEPE!! CENTRALNY SIE OTWIERA PO ZAMKNIECIU I ZA DRUGIM RAZEM ZAMYKA, Z OTWIERANIEM TAK SAMO ZA DRUGIM RAZEM. DO TEGO NIE WYSWIETLA MI LICZNIKA KILOMETROW I NIE DZIALA WSKAZNIK TEMPERATURY CIECZY.

 

GDY BEZPIECZNIK JEST NA MIEJSCU TO WSZYSTKO DZIALA TYLKO CIAGNIE MI AKUMULATOR.

 

TERAZ PROSZE O RADE CO DALEJ??

Opublikowano

po kolejnym dniu poszukiwań doszlem do licznika. Po jego odlaczeniu, dokladnie dwoch prawych wtyczek nadmiernego poboru pradu niema! Wszystko gra jak nalezy.

Teraz sam niewiem czy to z winy jego uszkodzenia czy zamyka on jakis obwod ktory żre prad?

 

mam nadzieje ze ktos sie odezwie. pzdr

Opublikowano

dzieki za wyczerpujace odpowiedzi. moze komus sie przyda:

 

powodem upływu pradu byl uszkodzony licznik. po wymianie wszystko jest tak jak nalezy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.