Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Zauważyłem że gdy troszkę autko sie rozgrzeje i motor schodzi w dolną partię obrotów tj. ok 800-900 obr/min

z tylniej czesci słychać dziwne buczenie i dodatkowo są odczuwalne nie duże drgania.

Jak przytrzymam noge na gazie w tej granicy obrotów, czy to na D czy na N to efekt jest cały czas taki sam.

Przy zimnym silniku jest ok.

Mam E39 3.0d w automacie z 2001r.

 

 

Co to może być ?

Pozdrawiam,

Pavlo.

Opublikowano
Sprawdz poduszki silnika . W e39 a szczególnie w M57 lubią się wyrywać wynika to z ich skomplikowanej budowy , połaczenie poduszki z pompką podciśnienia.
Opublikowano
Długo już z tym jeździsz ?

 

odkad kupiłem auto miało obroty na tym poziomie, w sumie jak ogladalem inne TDS'y to tez mialy takie obroty.

 

A co do telepenia to juz z dobre 3 miesiace to obserwuje, ale dzieje sie tylko wtedy jak silnik juz jest nagrzany tzn wskazowka temp stoi na srodku - i to tez nie zawsze... :cry2:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=43320&highlight= TU

Opublikowano
dddPawel napisal:
Sprawdz poduszki silnika . W e39 a szczególnie w M57 lubią się wyrywać wynika to z ich skomplikowanej budowy , połaczenie poduszki z pompką podciśnienia.
Dokladnie.Pare postow wczesniej napisalem to samo.Tez to mialem.Urwało mi poduszke i silnik az podniosło do gory wyrywajac jakas jeszcze plastikowa osłone.odkrylem to przy okazji wiekszego przegladu.

oo= [] []= oo BokiemMuszeWchodzic

http://img514.imageshack.us/img514/9429/pic03097wo4.jpg

Diesel Driver

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.