Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mem bete juz jakis czas a jeszcze sie nią nie przejechalem.Najpierw kolega mechanik potrzymal 7 miechów bo mu sie jakos nie spieszylo,a nie bylo duzo do roboty(kupiłem rozbitą lewym przodem),a jak juz jest w całosci to nie chce zapalic.Tzn. zapala na pare sekund,ale wskazówka obrotomierza nawet nie dojdzie do 1000 RPM i zaraz gasnie.Cisnienie paliwa sprawdzalem,ma 3,5 atm. jak sie dluzej przytrzyma na rozruszniku to sie zaleje,wiec paliwko dostaje.Jest to wersja niby normalna,ksenony,PDC,multifunkcja,rolety w drzwiach tylnych,roleta elektryczna,klimatronik,tempomat,abs,asc,kolor czarny met. jak to w Rządzie.Do autka otrzymalem takie dwie kostki w etui skórkowym,jest to niby immobiliser.Jest to produkcji polskiej bo wyjałem i napisane po naszemu.Jak i w jednym tak i w drugim byla padnieta bateryjka taka duża płaska 3v. Może sie to jakos rozkodowało że nie chce normalnie pracowac i to odcina zapłon.Pierwszy raz coś takiego spotkałem,no i mam z tym problem.Dzwoniłem do serwisu,to oni wiedzą ze są takie zabezpieczenia dokładane u nas w salonie,ale mam przywiezc auto na lawecie to mi to zrobią.Boje sie kosztów,a po drugie to jak uruchomie silnik to dopiero nabije klime i posprawdzam czy wszystko dziala.Gdyby ktoś umiał mi doradzić to bardzo prosze o pomoc.Pozdrawiam
Opublikowano
witam. w lewym przednim słupku przewaznie montuje sie skrzyneczki z alarmem i innymi urządzeniami zabezpieczającymi. może ten mechanik poprostu cos nie podłaczył w zabezpieczeniu. jest to miejsce za głośnikiem przy podłodze. proponuję to sprawdzic. ewentualniemoże byc cos odłaczone przy silniku sprawdz czy podłączone sa wszystkie przewody. pozdrawiam
Opublikowano
w lewym przednim słupku przewaznie montuje sie skrzyneczki z alarmem i innymi urządzeniami zabezpieczającymi. może ten mechanik poprostu cos nie podłaczył w zabezpieczeniu. jest to miejsce za głośnikiem przy podłodze. proponuję to sprawdzic. ewentualniemoże byc cos odłaczone przy silniku sprawdz czy podłączone sa wszystkie przewody

Chodzi o to że instalacja elektryczna wewnątrz kabiny nie była dotykana,zaś przy silniku to nie wypinałem żadnych kostek bo wypiąłem ze skrzynki pod prawym filtrem przeciwpyłkowym,zdaje sie że te kable idą tam do kompa.Jedyne wtyczki co pamiętam to przepłyeomierz i może tam coś jeszcze tyle że nie pamiętam.Poza tm to nie mam żadnychluźnych kostek.Z drugiej strony to by nawet nie zapalił jakby coś bylo nie podpięte.

Co do zabezpieczenia to jak zdjąłem panel środkowy tunelu to jest tam mała biała plastykowa puszka do której jest podpięty mini styk taki jak wyłącznik serwisowy alarmu i na drugim przewodzie jest dioda która albo pulsuje albo świeci na czerwono no i na trzeciej wiazce jest brzęczyk piezo który piszczy od czasu do czasu.Jeszcze jest jedna wiazka przewodów która idzie z prawej strony i wchodzi pod dywan i idzie do tyłu.Jak zdejme kleme i założe to po otworzeniu auta cały czas piszczy ten brzęczyk,no i wtedy to nawet pompka paliwa nie pracuje jak włącze zapłon.Gdy ten mikrostyk przytrzymam to dioda zgasnie i mozna uruchamiać silnik ale i tak jak tylko obroty wzrosną do ok 100RPM to zaraz zgaśnie.Nie wiem co to za puszka,ale wychodzi z niej jeszcze luźny kabelek biały i po otworzeniu tej puszki jest on wlutowany w pin o nazwie antena.Może ktoś sie spotkał z tego typu zabezpieczeniem to prosze o porade .Może da się to obejśc.A jeszcze jedno te kostki w skórce co niby to trzeba je mieć przy sobie aby uruchomić auto to chyba nie działają bo jak wyjme bateryjke to nie ma zmian.

Opublikowano
z tego co mi sie zdaje to komputer mógł załapać bład i bez podłaczenia go do kompa bedzie ciezko . jest to chyba jedyne rozsadne rozwiazanie. niekoniecznie potrzeba go cholowac do serwisu. poszukaj w okolicy jakiegos warsztatu z normalnym...mechanikiem to powinien ci podpowiedziec kto może ci podłaczy go pod kompa na miejscu i skasowac błąd. Z tego co słyszalem to jest jeszcze kilka innych sposobów aby skasować komputer. min. odłaczenie akumulatora na ok. 15 min i w tym czasie połączenie przewodów + z - i właczenie stacyjki ( bez akumulatora)!!!!!!!!!!!!!!! ale mysleże najlepiej aby ktos podłaczył go go kompa wóczas zaoszczędzisz czas, nerwy i pieniądze bo teraz w tych samochodach juz bez kompa sie nie pogrzebie. Może jednak ktoś inny ma jakis pomysł i ci doradzi.pozdrawiam
Opublikowano
z tego co mi sie zdaje to komputer mógł załapać bład i bez podłaczenia go do kompa bedzie ciezko . jest to chyba jedyne rozsadne rozwiazanie. niekoniecznie potrzeba go cholowac do serwisu. poszukaj w okolicy jakiegos warsztatu z normalnym...mechanikiem to powinien ci podpowiedziec kto może ci podłaczy go pod kompa na miejscu i skasowac błąd.

 

Byłem już u elektryka i nie miał odpowiedniego interfejsu,a tak wogóle to w jego programie serwisowym wyszło że ten rocznik to już ma gniazdo serwisowe pod konsolą z lewej strony,a mój ma pod maską obok zbiorniczków do spryskiwaczy intensywnego zmywania szyby.Jedyne co mógł zdiagnozowac to silnik i nie do konca,niby to u mnie w gnieździe brakuje jakiegoś pinu z wyjsciem line czy cuś tak mi tłumaczył.Jak dokupi Sobie interfejs to może uda mu się skomunikować z moim E39.A może ktoś wie jaki by tu kupić interfejs,wiem że było o tym na forum ale nic do swojego modelu nie znalazlem a na allegro to już niby te za 100 pare robią cuda.

 

Z tego co słyszalem to jest jeszcze kilka innych sposobów aby skasować komputer. min. odłaczenie akumulatora na ok. 15 min i w tym czasie połączenie przewodów + z - i właczenie stacyjki ( bez akumulatora)!!!!!!!!!!!!!!!

 

Podobno tak ale bez zwierania tylko odłączyć mase aku i włączyć zapłon,a następnie światła to wtedy rozładują się wszelkie napięcia w instalacji.

Kombinowałem już z tym i nie daje rady.W HONDZIE np. wystarczy wyjąc odpowiedni bezpiecznik od pamięci kompa na 7 sec. i jest już ok. ale BMW to nie HONDA.Pozdrawiam

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
No i wróciłem i jestem szczęśliwym użytkownikiem piątki.Udało mi się samemu rozwiązać ten problem z uruchomieniem silnika.Jak pisałem długi czas temu bo moje BMW stało do tego czasu ponieważ nie było mnie w kraju. Winę ponosił uszkodzony przepływomierz simensa. Niby był cały, a jednak podczas wypadku ucierpiał gdzieś wewnątrz i blokował silnik. Odpiąłem przewód od przepływki a mam kostke 3 pinową prostokątną i becia zajarała. Dałem jej troche popracować na spokojnie bo stała u mnie ponad rok i drugi rok na parkingu PZU, bo kupiłem ją rozbitą. Przepływkę zmieniłem zaraz na drugi dzień, wykasowałem błędy silnika i airbagu i wszystko git. Przepięknie się prowadzi. Na razie jeżdżę spokojnie i powiem że jak na tak ciężkie autko bo 1515 kg i silnik 2,8 to jeżdżąc spokojnie na emeryta do 100 km/h średnie spalanie 300 km wkoło komina i 100 km w trasie mam średni wynik 7,6 literka na 100 i to z włączoną klimą. Silniczek bardzo elastyczny i mocny, niby tylko 193 KM ale moc rozwija równomiernie do 5 tysięcy a potem to już zmienia się dźwięk silnika i pokazuje na co ją stać. Pozdrawiam Wszystkich. Sorry że tak późno odpisuje ale może się przyda taka informacja że po udeżeniu może być problem z uruchomieniem silnika. Niby pierdoła a elektryk nie zajarzył co go boli.
Opublikowano
średnie spalanie 300 km wkoło komina i 100 km w trasie mam średni wynik 7,6 literka na 100 i to z włączoną klimą. Silniczek bardzo elastyczny i mocny, niby tylko 193 KM ale moc rozwija .

 

 

To sporo Ci pali mi pali 5,2 może pompe masz do wymiany :mrgreen:

Opublikowano
W te 5,2L to jakos nie chce mi sie wierzyc!!!Moje spalanie w cyklu mieszanym to najwiecej 9L a naj mniej 8,8L/100km na trasie 7,9l!!Pretkosc 100km/h.i zmiana biegow przy 2,500 do 3000 obr.min.Pozdrawiam Arek!!!!
Opublikowano
W te 5,2L to jakos nie chce mi sie wierzyc!!!Moje spalanie w cyklu mieszanym to najwiecej 9L a naj mniej 8,8L/100km na trasie 7,9l!!Pretkosc 100km/h.i zmiana biegow przy 2,500 do 3000 obr.min.Pozdrawiam Arek!!!!

 

I dobrze ż enie wierzysz bo bzdury piszę, na ale jak komuś pali pomieście z klimą 7,5 to mimoże chyba 5,5 jak mam automat :roll2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.