Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam takie pytanie wyjechalem autem z garazu wszystko bylo w porzadku postalo pare godzin wsiadam odpalam i nagle obroty skoczyly na 4tys i tak zostaly i niechca sie zmniejszyc czego to moze byc wina , w miedzy czasie byla odpinana wtyczka od czujnika temp.silnika z gory dzieki za pomoc

Pozdrawiam

Opublikowano

....czy oborty spadly po zgaszeniu silnika?

( moze to byc spowodowane zawieszeniem silnika krkowego-regulator biegu jalowegu)a to sie dzieje przez jakies chwilowo wychodzace bledy z komputera auta-mozesz go przekasowac( a jak znajdziesz w zrob to sam)powinno pomoc

Opublikowano

no wlasnie obroty nie spadaja caly czas trzymaja sie tak i nawet jak odpinalem krokowy to nic nie pomaga na nic nie reaguje sproboje zrobic tak jak mowisz dzieki wielkie za odp

Pozdrawiam

Opublikowano
posprawdzalem wszystko przemylem krokowy i troche pomoglo ale teraz chwile pochodzi na normalnych obrotach za chwile zwiekszy do 3tys , moglo to by byc spowodowane peknieciem jakiegos weza od podcisnienia? jezeli tak to jakiego?
Opublikowano
no dokladnie resetowalem tak jak trzeba , ogulnie silkik chodzi tak jak by sie zalewal jak dodaje gazu i puszczam to gasnie , ten czujnik jak odpinam i podpinam nic nie reaguje jak by wogle nie dzialal
Opublikowano
odpinalem przeplywomiez i auto zaczyna sie dusic i zaraz gasnie czyli chyba sprawny ? linka tez jest bdb juz niewiem co to :|
Opublikowano

Czyli już wiesz że przepływomierz jest sprawny,choć może też czasem się blokować klapka i efektem będzie własnie to co piszesz,

Piszesz że odpiołeś kostkę od czujnika temp.silnika, a po co ?

może to właśnie on jest niesprawny, po odpieciu komp mógł złapac własnie błąd choć piszesz że resetowałeś..??

druga sprawa to czujnik TPS,

no i sprawdz czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza,np. przez odmę.

Opublikowano
no tak przeplywomierz raczej sprawny bo za kazdym razem robi to samo , odpinalem czujnik temperatury bo nie dziala mi wskaznik i szukalem czego to moze byc przyczyna , do konca niewiem czy odpiolem ten czujnik co potrzeba(w glowicy od przodu) ,ale tylko go odpiolem zmasowalem i nic nie zadzialalo wiec podpiolem spowrotem jak zapalilem po chwili to wlasnie nagle skoczyly obroty , teraz mam odpiety silnik krokowy i obroty skacza miedzy 1-2tys jak go podepne to nagle obroty rosna do 4tys i tak trzymaja moze trzeba na komputer podjechac zeby zmniejszyli obroty? czy to nic nie pomoze ? (weze sprawdzalem wszystkie sa podpiete na miejsca
Opublikowano

obroty to można było w gaźnikach regulować tu obroty regulują czujniki i własnie myślę że przez to zmasowanie kabelków coś uszkodziłes :!:

 

zawsze jak coś grzebie przy motorze i za chwilę coś robi się nie tak, a wczesniej było dobrze, to zawsze przypominam sobie czego sie dotykałem i w 100% właśnie w tym tkwił problem... wiec myslę a nawet stawiam że ma to zwiazek z tym co zrobiłes.

masz dwa czujniki,jeden od temp.którą pokazuje na zegarach, i drugi od temp. silnika który daje sygnał do kompa. Nie wiem jak rozmieszczone są w ISie ale mogłeś zrobić zwarcie w kompie.

Opublikowano
no i wlasnie tego sie obawialem ze moglem cos namieszac przez to i prozba jezeli ktos ma zdjecie lub moze mi dokladnie powiedziec gdzie znajde te czujniki bo niewiem czy napewno sprawdzalem czujnik od temp. i co w takim wypadku zrobic jechac na komputer czy niema sesu? jezeli zrobilo jakies spiecie to co z tym zrobic?
Opublikowano
Chyba musisz podjechać na komputer aby odczytać błędy. Ale przez to że kombinujesz już odłaczając wszysko co się da tych błędów wyskoczy kilka i w tym jest problem. Nie potrafie tego wytłumaczyć ale w kilku samochodach gdy miałem nie wiadomo z jakigo powodu nagłe kłopoty z wolnymi pomagało przegazowanie silnika do odcinki i po tym obroty stabilizowały sie na prawidłowym poziomie. Tylko nie zrób tego na zimnym silniku. :nienie:
Opublikowano
nagłe kłopoty z wolnymi pomagało przegazowanie silnika do odcinki i po tym obroty stabilizowały sie na prawidłowym poziomie. Tylko nie zrób tego na zimnym silniku. :nienie:

 

cos w tym jest.....ale nie na tym ma wlasnie to polegac( bo moglo by sie okazac ze przepalilismy wtryski, ze sonada lambda tez mogla zczytac troszke inne wartosci i tp.) ale silnik nie baczac na jego dociskanie powinien zawsze pracowac dobrze( powiem wam szczerze ze z bmw mi sie to najbardziej uwidacznia-uno fire0chodzil swietnie, felicja Desel, golf ||,toledo || i tylko w tym pierdzilonym przechwalonym bmw sie to dzieje, moze dlatego z etamte byly z salon od nowosci kupione)

Opublikowano

probowalem przegazowac ale niestety nic nie pomoglo pojade na kompa i zobacze co mi tam powiedza dzieki wielkie za pomoc jezeli bede cos wiedzial napisze co i jak

Pozdrawiam

Opublikowano

no i juz wszystko zrobione tak jak powinno byc , okazalo sie ze przerwal sie kabel ktory idzie od kompa do czujnika przepustnicy oraz czujnika temperatury wody , wymienilem go na nowy i wszystko zaczelo chodzic pieknie :) dzieki wielkie za pomoc

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.