Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie

Czytałem chyba wszystkie posty dotyczące TDS-a i nie znalazłem odpowiedzi.

Problem jest następujący. Rzadko bo rzadko ale podczas zmiany biegu (nie zależnie jakiego i nie zaleznie czy zimny czy ciepły silnik) dosłownie na dwie, trzy sekundy samochód traci moc (nie przyśpiesza tylko zwalnia) po czym usterka mija i znowu jest wszysko w porządku. Zdarza się to w raz, dwa razy w ciągu dnia. Samochód był podpinany pod komputer i nic nie wykazał. Sprawdzana była pompa wtryskowa i wszysko o'k. Ktoś kiedyś postawił diagnozę że może to potencjometr gazu ale tego nie sprawdzałem.

Byłbym wdzięczny za pomoc w tej kwestii.

pozdrawiam wszyskich

Artur

Opublikowano
heheh ja mam tds 318 w e-36 i nie mam nic podobnego, ale podobny problem mialem w kawasaki 600 problem znikl po wymianie filtrów i wyregulowaniu gazników. nie wiem czy ci się ta wiadomość przyda czy też nie, ale mówie jak było pozdro
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witajcie

Przypomnę się z tematem. Może na dzień dzisiejszy jest jakiś użytkownik któremu przydarzyła sie owa przypadłość i usterkę usunął

pozdro dla wszystkich

Opublikowano

Jeżeli chodzi o zapalanie silnika wszystko jest w najlepszym porządku. Zapala idealnie na ciepłym i na zimnym. Geneneralnie wszystko z silnikiem jest w porządku. Włłaczam jedynkę i ruszam i jest o'k, zmieniam bieg np. na dwójkę i na sekundę może dwie zacina sie. Pedał wcisnięty a on zwalnia tak jak by przez moment nie dostawał paliwa. Po chwili przyspiesza ponownie. Redukcja na inne biegi i jest o'k. Czasem przejeżdzę cały dzień i nic a czasem zdarza się iż parę razy w ciągu dnia.

Ustawiałem pompę w Łominkach w serwisie BMW choć nie autoryzowanym, wymieniałem filtry, czyściłem czujniki któe wyczytałem na forum u ludzi z podobnymi objawami i nic.

Opublikowano
to chyba problem tkwi w chwilowym braku komunikacji miedzy nastawnikiem pompy a sterownikiem silnika tak mysle ale nie jestem pewny sprawdzic to mozna poprzez podłaczeniem laptopa pod kompa i przejechaniem kilku kilometrów celem diagnostyki w czasie jazdy
POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

Dzięki, zaproponuje to mechanikowi ale najgorsze jest to że gdy mechanik chce się przejechać to wtedy ustrka się nie pojawia i boję się że nie zechce ze mną jeździć zbyt długo. Ale pożyjemy zobaczymy.

Może ktoś jeszcze ma jakieś rady?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

1 Zresetuj komputer, na noc odlacz klemy obie, po czym ponownie podlacz.

2 Przeczysc zawor EGR, przed kolektorem, dokladnie dodatkowo zystasz na mocy.

3 Najbardziej prawdopodobny objaw to pompa, bedize nadawala sie do regeneracji, mialme podobnie, tzn nie doslownie bo mi auto reagowalo na pedal gazu po prostu z opoznieniem, za kazdym razem a u ciebie jak mowisz czasem. W lublinie jesgt dobry serwis, mi robili pompe i super. diagnozuja tez super.

 

Ale najpierw radze wyczyscic ten EGR, sprawdzales wtryski czy ci nie leja??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.