Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
chciałbym sie poradzic czy jezdzenie e30 na PB98 moze miec jakis zły wplyw na stan silnika ??? czy powinno sie przestawic zapłona na PB98?
Opublikowano
nicnie pwoinno sie stac ( Niemiecka benzyna odtsaje iloscia od naszych standarow w gore wiec lejac ich 91 to tak jak nasz 95) ale nei ma sensu lac lepszej bo po co silnik w e30 16 lat temu byl robiony raczej na standardowa benzyne
Opublikowano
no własnie słyszalem od 1dnego uzytkownika e30 stki ze powinno sie przestawic zapłon... no tak jak piszesz nasze 98 to w rzeczywistosci 95 :nienie: dzieki pozdrawiam
Opublikowano

Tak, tak dodam jeszcze, że nasz profesor to tak jak ich magister nasz lekarz to tak jak ich pielęgniarka, nasze uniwersytety to ich zawodówki itd., itd.

Z takim poczuciem własnej wartości szczytem sukcesu będzie bycie fizykiem u lepszych, a na szczycie drabiny społecznej znajdą się gastarbeiterzy

To zadziwiające, że nie udało im się zrobić z nas bezmyślnej siły roboczej na drodze wojny, a teraz z własnej woli z ochotą i bezgraniczną wiarą w ich wyższość uznajemy się za podludzi.

Wróćmy do konkretów. Zadziwiająca i przerażająca wiara, że wszystko, a już w szczególności nasza benzyna są gorsze od tej za Odrą jest o tyleż nośne co nieprawdziwe i jest jedynie świadectwem zaniżonej samooceny piszących. Paliwa są produkowane na podstawie zbliżonych norm. Kto miał okazję porównać jak przestrzega się norm na zachodzie, a jak u nas ten wie, że nasze instancje kontrolne nie przepuszczą tego co tam przejdzie. Nadgorliwość zgodna z zasadą , że każdy neofita musi być bardziej święty od ........(cenzura)

Dowody? Multum. Oto jeden z nich: Motor nr 46 z 14.11.05. Po zatankowaniu niemieckiego paliwa silnik na hamowni wykazuje moc 111,8 KM . Zwykłe paliwo z różnych stacji Orlen 110,4 – 113,1 KM. V-Power Shella- 112,8 KM.

Opublikowano (edytowane)

kwestia tyczy sie produktu ropopochodnego a nie LEKARZY PIELEGNIAREK I EDUKACJI.niestety mam odmienne zdanie co kolega wyzej( i mysle ze jego sugestia nie jest trafiona w sedno tematu) Dziwnym trafem To u nas maja pomysly na to by dolewac wody i innych chem. do paliw, dziwne , ze to u nas czesto silniki odmawiaja posluszenstwa po zatankowaniu paliwa( czy gaz czy Pb czy ON) to dziwne ze na zatankowanym w niemczech paliwie udaje mi sie zrobic wiecej km, i to dziwne zebym musial lac najbardziej złote paliwo V powera zeby osiagami zrownac sie do osiagow porownywalnych na ich stand. paliwie.

Forum jest po to by wyrazac swa opinie i nie zabieraj tego prawa innym!jak tez tobie sie prawa tego nie ogranicza.

 

dodajac cos jeszcze-normy te same ( UE) ale chcialbym zebys na kazdym tzw CPNie lał do auta to co wlano z rafinerii do cysterny, podkreslajac, ze PKN nawet nie zgadza sie na to by plombowac cysterny jadace na dane stacje i nie widzi w tym problemu

Edytowane przez czestek1
Opublikowano
ja naprawde czuje różnice pomiedzy 95 a 98 mniejsze spalanie itd. ... a co do tego co pisze realista tez sie nie zgadzam!!!! chcociazby z tym co pisze o naszym profesorze ktory u nich jest magistrem... smiech!!!! oni w liceum maja dodawanie i odejmowanie w słupkach wiec no comment!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.