Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam mały problem,jestem posiadaczem bmw e36 318i.od niedawna zauważyłem że temperatura płynu rośnie bardzo powoli i praktycznie dochodzi do pierwszej kreski za niebieskim polem a nie tak jak wcześniej zatrzymywała sie na połowie.co moze być przyczyną tego

a i jeszcze od niedawna zauważyłem też że korek od wlewu oleju od środka jest wysmarowany jakąś żółtą mazią,sprawdzałem wody nie ubywa,czyb przyczyną może być to że dolewałem innego oleju,z poprzedniej wymiany

Opublikowano

Witam

 

Maz na korku moze swiadczyc o uszkodzonej uszczelce pod glowica, jednak biorac pod uwage warunki atmosferyczne bardziej prawdopodobne jest ze powstala ona wlasnie przez pogode (woda nie odparowywuje w oleju).

 

Jezeli chodzi o temperaturke to moze byc uszkodzony termostat albo visco (czyli sprzeglo na wentylatorku)

Opublikowano
WITAM co do mazi na korku wlewu oleju to jak kolega wczesniej pisał to woda odparowują ca z oleju a co do temperatury to pewnie niezamknoł sie termostat i masz cały czas wymuszony obieg i dlatego nie dogrzewa ci się auto najlepiej to sprawdzić jak go wymontujesz to wrzuć go do gotującej się wody i wtedy bendziesz widział czy przy otwarciu sie go czy zamyka sie do końca czy nie POWODZENIA
Opublikowano

Dzięki za pomoc,tak myślałem że to woda z oleju odparowuye ale nie byłem pewny i chciałem sie upewnić.

Szukałem ale nie mogę znaleźć gdzie jest termostat mam e36 318i 1992r,czy ktos wie gdzie on jest dokładnie

a i jeszcze mam jeden problem z dmuchawą,bardzo słabo dmucha i szyby mi parują,słyszałemm o jakimś filtru kabiny ale gdzie on jest?

Z góry dzięki za pomoc . Pozdrawiam

Opublikowano

odnosnie filtra kabinowego - zaleznie od tego czy masz klimatyzacje, czy tez nie:

w wersji z klima dostep do filtra masz po zdemowaniu schowka pasazera w tunelu srodkowym,

bez klimy - pod maska w podszybiu 2 sztuki po bokach rozgałęznika wlotu powietrza do kabiny

Opublikowano
Witam. Ja mialem podobny ostatnio problem. Mianowicie na postoju temp. ladnie trzymala pion. Natomiast kiedy jechalem gdzies w trase nagle zaczynala spadac...:( No i wymienilem termostat na jakis niemiecki, odpowietrzyli mi uklad i teraz wszystko wrocilo do normy. No i szybciej jakos wskazowka wchodzi na srodek :))) Termostat firmy VAHLER ( ale musze jeszcze sprawdzic, bo moge sie mylic, jesli ktos zna prawidlowa nazwe to prosze o poprawienie). A co do tej mazi to moze jezdzisz na krotkich odcinkach?
Pozdrawiam Mariusz
Opublikowano
Termostat jest z przodu silnika zaraz pod aparatem zapłonowym odrazu kup nowy bo to on jest przyczyną niedogrzewania silnika i budyniu pod korkiem.
Opublikowano

witam

Dzięki wszystkim za pomoc,jak wymienie ten termostat to napisze czy się poprawiło. :cool2:

Opublikowano

WITAM

dzięki wszystkim za dobre rady, wymieniłem termostat i temperatura od razu jest super tak jak powinno być,po długich poszukiwaniach znalazłem filtry kabinowe były jak kolega pisał w podszybiu pod maską totalnie zawalone.wyczyściłem i narazie jest dobrze ale i tak kupie nowe.Jeszcze takiego podmuchu nie miałem w tej bmw nigdy.

Dzięki za pomoc :modlitwa: :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.