Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Nagle bez żadnych objawów przestała chodzić na wolnych obr.Odpala ok, wchodzi na wysokie obroty ok, na autostradzie przy dużych prędkościach ok. Tylko brak wolnych obrotów- trzeba trzymać na gazie bo inaczej zgaśnie. Miał ktoś do czynienia z czymś takim?

 

[/i]

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ja miałem ostatnio ten sam motyw.

Problemem okazała się pęknięta rura od filtra powietrza do przepustnicy.

Silnik sprawiał troche wrażenie że nie pali na wszystkie garki, na zimno kompletny brak wolnych obrotów, w normalnej temp trzymał się poniżej 600 obr/min. Ale osiągi wciąż miał normalne przy wysokich obrotach (powyżej 2k).

Aaa i jeszcze strzelał w katalizator przy dodawaniu gazu na zimnym silniku.

 

Inne pytanie: czy przypadkiem regulacja obrotów w M43 nie jest automatyczna? Bo po wymianie rury silnik na wolnych trzyma się w granicach 1300 obr/min a mechanik nie rozłączał klem akumulatora przed lub po wymianie aby zrestetować ustawienia. Chyba będę musiał rozłączyc klemy na kilka minut i zobaczyć czy po złączeniu wróci do normalności, bo na przepustnicy nic nie było ruszane :?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=285366 <- E36 318i Touring ... była :(

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=73366 - E39 520i ... była :(

E32 730i R6 - Diamantschwarz Metallic

Opublikowano
Witam. Winne okazało się paliwo. (paliwko od kierowcy cysterny :mad2: ). Po wymianie filtra i nalaniu innego jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.