Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hm a propo spalania oleju to większość producentów zużycie podaje na 10 tys km, ok litra, po Drugie olej mineralny, pół czy syntetyczny, to zależy od silnika i każdy producent dorzuca książęczkę, i można przeczytać, jesli silnik fabrycznie na mineralu, to tak jeżdzimy, jeśli na syntetyku pełnym, to dobrze z takimi przebiegami pow 200 tys , wlać półsyntetyk, ma mniejsze włąściwości wymywające, co powoduje że różne śmieci i paprochy, opiłki, co jest normalne osadzają się i nie są wypłukiwane dzięki temu jest lepiej,,, a 15 W 40 to mineral, a nie jak założyciel napisał syntetyk, 10 W 40 Półsyntetyk, 5 W 40 pełen syntetyk,,,,Nawet astrę zalewam półsyntetykiem Shell Helix Plus 10W40, zrobiłem na gazie nią już 60 tys km, rozbierałem silnik (nie powiem dlaczego) a w środku było czysto jak na stole, żadnych nagarów, wytarć, więc,,,sory ale nie wierzę w magnetyzery i takie inne, jeśli wszystko jest dobrze ustawione to ma działać,,,pozdrawiam
Teraz to ja mam radość z jazdy :)
Opublikowano

jerzy

ja u siebie mam oponki 225 / 50 / 16 nic nie opciera jak obliczalem kiedys wielkosc kola to wychodzi taka sama jak 195/65/15 i takie tez mam u siebie na zime

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.