Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dzisiaj postanowilem wziasc sie za faluajce obroty i wyciagnac zawor wolnych obrotow, podczas wyciagania zauwazylem ze jest dziura na wezu dolotu(wejscia) zaraz za samym zaworem, lekie pekniecie ogolem wielkosci srednicy dlugopisa. Krecac zaworem widze ze sie obraca czylijego czyszczenie jest zbedne, natomiast czy taka dziurka w tym miejscu mogla byc przyczyna falowania obrotow..? No i pytanie glowne.. gdzie dostane takiego weza i jak sie nazywa...!!!

 

Przepraszam za powtarzanie sie troche z innymi postami, ale nikt nie pytal o nazwe tego weza i gdzie moge dostac oprucz ASO..

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Bardzo prawdopodobne,że przez to falowały obroty gdyż ten zawór za nie odpowiada. W ASO nie jest tak drogo jak Ci się wydaje. Na stronie poniżej wybierz model twojego auta i masz dostęp do podzespołów twojego modelu.Tam odnajdziesz potrzebny wąż,spisz jego numer i pojedź do ASO. Dodatkowo masz podane ceny w dolarach,jak przeliczysz je na polskie to będa to prawie ceny netto.

 

http://www.realoem.com/bmw/select.do

Opublikowano
ta dziura na pewno nie pomaga....

 

poszukaj o ktory wezyk Ci chodzi na www.realoem.com

numer katalogowy duzo pomoze nawet w szukaniu "zamiennikow'

 

Nie moge jej tam wlasnie znalesc.! szukalem przed napisaniem postu...

Opublikowano
Nie napisałeś jaki masz silnik więc przyjąłem M40. Czy to jest ta część?13411727930. Wklep ten numer na stronie w/w.
Opublikowano (edytowane)
Nie napisałeś jaki masz silnik więc przyjąłem M40. Czy to jest ta część?13411727930. Wklep ten numer na stronie w/w.

 

Dziekuje tak.. to wlasnie ten element nr 12 (13411727729).. teraz pytanie gdzie oprucz ASO go dostane.. bo gumy wcale nie sa tanie na ASO..

Edytowane przez machan
Opublikowano
Tego już nie wiem. Mi by się nie chciało szukać podróbek skoro oryginał będzie kosztowac kolo 30-35 złoty.
Opublikowano
Jak ci szkoda kasy albo chwilowo nie masz czasu to zaklej to tasma wulkanizujaca(czarna-4 zeta rolka) i bedzie gicio.pozdro
Opublikowano
Sprawdzilem w ASO u Misiaka ( a dokladnie u pani Misiak ) 22 zl jako ze sasiad tam jest mechanikiem to z dowozem do domu :PPP Myslalem ze bedzie duzo drozej... Pozdrawiam
Opublikowano
Ech wymienilem i obroty nadal faluja.. nie wiem za co sie nastepne wziasc..? sonda czy czujnik ?? Jesli czujnik to moze ktos ma fotke gdzie znajde go w m40 1.8 i ???
Opublikowano
Jaki czujnik bo jest ich wiele.A reszta gum jest ok?O ile dobrze pamiętam to M40 zawsze minimalnie falowały.
Opublikowano
Jaki czujnik bo jest ich wiele.A reszta gum jest ok?O ile dobrze pamiętam to M40 zawsze minimalnie falowały.

 

Nie sa to minimalne wachania.. sa delikatne ale co pewien czas spadaja o polowe.. tak jak by silnik mial zgasnac, przegazowanie i wraca

 

Chodzi mi o czujnik polozenia przepustnicy..

 

Wogole to tak.. zalozylem ten zawor.. wachaly sie obroty.. sciaglem ta wtyczke z niego.. i auto nadal chodzilo identycznie... moze tu cos jest nie tak..!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.