Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chodzi o 730i juz od dłuzszego czasu jakoś zaczął nie równo chodzić, jak jest ciepły czy zimny nie ma róznicy, Świece wymienione na NGK V-LINE całkiem niedawno jakos 1-2 miesiące, Kompresja super bo sprawdzona!!!

Macie moze jakieś pomysły, bo teraz mam troche czasu i postanowiłem coś z tym zrobić :cool2:

Opublikowano
Chodzi o 730i juz od dłuzszego czasu jakoś zaczął nie równo chodzić, jak jest ciepły czy zimny nie ma róznicy, Świece wymienione na NGK V-LINE całkiem niedawno jakos 1-2 miesiące, Kompresja super bo sprawdzona!!!

Macie moze jakieś pomysły, bo teraz mam troche czasu i postanowiłem coś z tym zrobić :cool2:

 

A też Ci przerywa jak jedziesz ze stałą prędkościa?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Nie, nie przerywa, na wolnych obrotach nie równo chodzi, ale obroty na liczniku nie skaczą :cool2:

 

To chyba może być czujnik położenia wału, mierzy się opór... tylko niewiem jak :P

 

A jakie masz spalanie przy 90 km/h jak jedziesz równo?

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Sprawdz czy lozysko na viscu nie ma luzu... Mialem kiedys taki przypadek, zrobi sie luz na viscu i silnik zacza drgac wymienilem visco i wszystko bylo OK....

Szukasz czesci do swojego BMW??


Pisz na gg 1211423!!!

Opublikowano

Wymieniłem kable WN, i nic to nie zmieniło dalej go telepie :jawdrop:

Jak myślicie ze to moze przez np. wtryskiwacze to tez odpada układ paliwowy bo na LPG tez tak go telepie :mad2:

Czyli kable WN i Układ paliwowy odpada!!

Moze sonda :worried:

Opublikowano

Odłącz sondę i zobacz czy jest lepiej.

 

Stawiam na lewe powietrze w układzie dolotowym (jestem może trochę monotematyczny

ale z doświadczenia wiem, że jest to częsty przypadek, nie tylko w BMW).

 

Kupujesz SAMOSTART (czy jak się to nazywa, spray) i psikasz na wszystkie połączenia. Kolektor-głowica, kolektor-wtryski itd.

Oczywiście silnik pracuje na biegu jałowym.

 

Jak w w pewnym momencie zacznie inaczej chodzić to znaczy, że w tym miejscu łapie lewe powietrze. Różnice będą bardzo subtelne ale da się je wyczuć.

 

Jak wiesz w jakim miejscu to wiadomo co dalej robić.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

No moje problemy z tym chyba sie juz skonczyły :roll2: :cool2:

Przypomniało mi sie ze kiedys bawiłem sie przepustnica i sobie rozregulowałem :mad2:

I przypomniało mi sie o tym i ustawiłem to jak ma byc i teraz chodzi super :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.