Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj chyba znalazlem przyczyne tego ze kiedy silnik przelaczam na gaz to obroty zachowuja sie zaleznie od nastroju. Ma sie to bardziej w strone tego ze czasem obroty spadaja na magiczne 500 a czasem sa w drugim magicznym miejscu 1100.,jednak mysle ze rowniez ma to powiazanie z falowaniem.

Otoz zajolem sie silniczkiem krokowym na wezu idacym od przeplywki do reduktora-parownika.Wyjolem go i zakleilem dziure tasma aby zobaczyc co sie bedzie dzialo.otoz silnik pracowal rowno ale na wyzszych obrotach niz powinien, silniczek natomiast dziwnie pracowal-drgal w poziomie( prawo lewo) nic wiecej i to tak ze prawie nie bylo to wyczuwalne-sklonilo mnie to do przemyslen ze taki ruch tloczka nie moze otwierac ani zamykac tunelu przeplywu powietrza.Wyjolem trzpien i zaczolem kombinowac( sasiad powiedzial ze powinien on w miare dodawania gazu wsuwac sie i odejmujac wysuwac ( w pionie) wsadzilem i patrzylem jak sie silnik zachowywal-gasl albo lekko drgal na obrotach 200-300, wyciagalem i wciskalem trzon ktory nie mial ochoty sie wsuwac i wysuwac-wkoncu dowalilem na klej tak aby nie mial mozliwosci slizgac sie w plastikowej prowadnicy z gwintem.i jest teraz w miare dobrze .Sadze ze plastikowy gwint wyrobil sie i jak dalem kleju trzyma odpowiednio.Obroty sa stabilne.MOze w konicu bedzie spokoj.Podejzewam zawieszania sie tego wlasnie silniczka.Jak zawiesil sie na goze to obroty byly ok 1000 a jak zawiesil na dole to okolo 500.Jak nie urok to sraczka.

Zobacze jak sie to odbije wszytsko jak bede jezdzil.( sasiad fakt taxiarz tez tak mial i zalozyl zwykly jakis kulkowy krokowiec i mowi ze idealnie bo sie nie zacina w odroznieniu od tych gwintowych )

Opublikowano

BOŻE KOSZMAR COŚ TY ZROBIŁ CHŁOPIE

A ZASTANOWIŁEŚ SIĘ DLACZEGO KTOŚ TEN SILNICZEK TAM ZAMONTOWAŁ???

Montaż alarmów, blokad, el. szyb BMW i inne TANIO (Możliwość dojazdu) ...
Opublikowano
BOŻE KOSZMAR COŚ TY ZROBIŁ CHŁOPIE

A ZASTANOWIŁEŚ SIĘ DLACZEGO KTOŚ TEN SILNICZEK TAM ZAMONTOWAŁ???

 

 

.czyzby ilosc tekstu cie zniechecila do czytania-Napisalem tam ze silniczek jest spowrotem na swoim miejscu-wyjety byl na chcwile aby sprawdzic metoda inwazyjna jak pracuje-bo niby skad mialem wiedziec ze sie zacina skoro jest wsadzony w rure????

Opublikowano
Moim zdaniem skoro sie zacina najlepszym wyjsciem jest wymiana na nowy. To co piszesz jest bardzo prawdopodobne poniewaz jak masz instalacje z mikserem to gaz jest podawany zaraz za przeplywka wiec przechodzi rowniez przez silniczek krokowy inaczej jest z benzyna ktora jest podawana bezposrednio do silnika wiec nawet jak silniczek sie przytnie to dostaje mniej powietrza co nie rzutuje az tak na obroty.
Opublikowano
no walsnie patryk...............tak pomyslalem sobie popatrze za tymi silniczkami-na trasie powiem ze sie gaz sprawdza-pali mi okolo 7.5litra normalnej jazdy 90-120-bez sciemy tak wiec jekby ni ebylo jeszcze sie oplaca. Na 1000km jest 100 do przodu analogicznie do 10000km tysiac zlotych.ALe nei bede zaycznal u kolejenyj debaty na temat gazu w BMW-Temat jest inny.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
witam miałem ten sam problem, pomogło wyczyszczenie silnika krokowego preparatem do czyszczenia gażników.po zabiegu żadnych problemów z obrotami zarówno na pb jak i na lpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.