Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pare tygodni temu zaczalem miec problemy z samochodem, ktore objawialy sie nastepujaco:

 

1) Podczas jazdy doznawalem dziwnych skokow mocy, szczegolnie przy starcie na jedynce. Dzialo sie tak z reguly do 3 biegu.

 

2) Na poczatku po ruszeniu silnik byl bardzo zmulony (raz nawet zgasl) a potem po jedym, albo 2 puknieciach w silniku moc wracala i czasami znow slabla na wyzszych biegach, ale to rzadziej.

 

3) Teraz sytuacja drastycznie sie pogorszyla. Pomimo tego, ze nie mam juz takich skokow mocy to ogolnie silnik tragicznie zamula. Samochod wyje jakby glosniej, spalanie chyba wieksze. Probowalem "spalic gume" na asfalcie i przy 4tys obrotow kola leciutko zabuksowaly i samochod pojechal :/

 

Rozmawialem z jednym mechesem i stwierdzil, ze to przeplywomierz powietrza, natomiast na forum w podobnych tematach znalazlem cos o sondzie lambda...

Pomocy nie chce miec BMW, ktore nie jezdzi jak BMW :duh:

Opublikowano

Filtry nowe, swiece jeszcze nowsze (NGK).

Myslicie, ze diagnostyka mi wykaze co to za ustrojstwo?

Katalizator znaczy, ze co on?

Opublikowano

nie zawsze przy zatkaniu katalizatora środek puszki brzeczy, moze warto jechać na analize spalin ?

tak tylko sugeruje, oczywiscie zaczynac trzeba standardoweo od szukania usterek w elementach sterujacych silnika

ale skoro auto teraz muli non-stop, ma wieksze spalanie i wyje, moze byc rowniez problem z przeplywem w dolocie i zatorem w wydechu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.