Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie wlasnie wyplukalem krokowca (falowaly obroty ale teraz po plukaniu jest idealnie) ale po rozgrzaniu ma ok 900-1000 obrotow na jalowym...a na zimnym silniku ok700.. a powinno byc odwrotnie. co to moze byc? za duzo leje sie benzyny jak stoje na swiatlach silnik m50

czy mozna to wyregulowac podczas pracy na cieplym silniku srubka (o ile jest) przy przepustnicy ??

Opublikowano
plukalem silniczek krokowy w benzynie ekstrakcyjnej i teraz jest pieknie jesli chodzi o stabilnosc obrotow ale za sa one za duze na cieplym silniku jak pisalem wczesniej...
Opublikowano
bo tak jak pisales czy morzna wyregulowac srubka to napewno nie!jest tam srubka ale jej to raczej nie przestawiaj,a jak masz gaz to bedzie wina gazu
BMW 320 E36
Opublikowano
ale pracuje tylko na benzynie...gazu nie mam. co odpowiada za ssanie na zimnym silniku? nie mam juz pomyslow gdzie szukac...cewki, swiece, przeplywka, krokowy, czujniki, szczelnosc ok..eh :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za "ssanie" odpowiada elektronika, ja jednak poszukałbym nieszczelności. Może po rozgrzaniu się coś "otwiera".
Kai
Opublikowano

szczelnosc sprawdzalem dwa razy i jest ok. obroty w dalszym ciagu na zimnym silniku ok 700 a na cieplym 900. (chce zaznaczyc ze ladnie pracuje i stabilnie- nie faluje wiec szczelnosc napewno ok) co jeszcze sprawdzic? czy to moze byc jakis czujnik temperatury? bo nie ma ssania na zimnym..

eh :|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.