Skocz do zawartości

1,8 is nierówno chodzi, zalewa paliwem, świece czarne!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Jak w temacie.

Mam bmw e36 1,8is 93 rok mam załozona instalacje gazowa 2 generacji.

Od dawna mam problem z falowaniem obr zarówno na benzynie jak i na gazie.

Kiedy odpale samochód na benzyne chodzi starsznie nierówno trzęsie silnikiem, faluja obr od 500 do 1000, smerdzi paliwem z rury wydechowej. Moim zdaniem dostaje on za duzo paliwa. Jeszcze przed chwila odkreciłem swiece i sa wszystkie 4 czarne co świadczy o tym że nie spala wszystkiego paliwa.

Kiedy przełącze na gaz chodzi tak samo: faluja obr trzesie silnikiem itp.

mam takie pytanie : Czy jezeli przełącze na gaz to moze falować tylko i wyłącznie dlatego że są błędy w kompie które powstaja na pray w benzynie??? Czy to nie ma nic sie do rzeczy??? czy jak dobrze byłoby z gazem to czy na gazie tak czy tak powinien dobrze chodzic???

dodam że sonda na gazie nie pracuje.

 

Dodam że byłem na diagnostyce u dobrego fachowca i powiedział że wszystko jest Ok wszystkie czujniki Ok tylko powiedział że silnik za mało powietrza dostaje.

czym to moze być spowodowane???

Dlatego smierdzi paliwem i swiee sa czarne bo dostaje za duzo paliwa a mało powietrza i nie moze tego spalić i zalewa.

Ale czym to jest spowodowane??? Że wtryski leją???

 

Czy to moze byc sonda lambda???

Odłączałem ją i jezdziłem jakis czas bez niej i bez zmian.

 

A moze to wtryski są na nic i leją????

Ale co to by się miało na gazie?

 

Dodam że kompa zamieniałem od innej Bmki i jest to samo faluje nadal. Myslałem że komp mi padł ale nie.

 

Prosze o odpowiedzi na moje pytanie.

Może ktos pomoze mi rozwiazac ten problem bo ja juz nie mam siły!!!

A moze cos w kablach jest pokrzanione i komp cały czas dostaje info że ma mało powietrz i leje paliwo???

Nie wiem może ktos sie zna na tym???

Nawet jestem gotowy zapłacic jeżeli ktoś mi coś doradzi!!!!

 

POZDRAWIAM!!!

 

Czekam na odpowiedzi!!! :? :? :mad2: :mad2:

Opublikowano

Nie chce mądrowac bo duzo nie wiem,ale widze ze masz problem dosc powazny. Kolega miał podobny w Oplu ale jemu pomógł drugi komputer a do tego wytarta miał jeszcze sciezke w przepływomierzu z tym ze samochód na LPG jezdził dobrze.

Ja miałem kiedys problem z falowaniem w Oplu ale raz pękniety był jeden mały cienki wezyk od podcinienia a innym razem brudny silniczek krokowy. Uporałem sie z tym dosc szybko , wiec swiece raczej nie zdazyły zmienic koloru i nie wiem czy przy tych usterkach nie działo sie cos ze składem mieszanki paliwo/powietrze.

Problem moze jeszcze lezec w elektryce : przebicie na kablach zapłonowych albo cos z aparatem zapłonowym. To jest powiązane z zasilaniem na benzynie i na LPG a BMW lubi dobra iskre. Zakładam ze to juz mogłes sprawdzac a moja wiedza dalej nie sięga.

 

Współczuje.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
a co z przeplywka ? sprawdzales jezeli nie to ja bym to sprawdzil pierwsze bo wiem ze majac instalacje wystarczy maly strzal i przeplywka do dupy .pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.