Skocz do zawartości

Dziwne obroty biegu jałowego


Marko84s

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zauważyłem że jak zatrzymuje autko i wrzucam na luz to obroty na dłuższą chwilę zatrzymują się na wartości 1000 - 1100 obr/min. Później dopiero po około 5 sekundach powoli opadają do wartości normalnej. Nie ma tego problemu po odpaleniu lub jeśli auto dłóżej stoii na luzie w jednym miejscu. Jeśli w czasie jazdy wrzuce luz to takie obroty utrzymują się bardzo długo, czasem aż do zatrzymania auta. Dodam że nie ma żadnych problemów z falowaniem obrotów. Czy to może kwalifikować silniczek krokowy do czyszczenia? Może ktoś uporał się jóż z podobnym problemem?
BMW forever!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak i wielu takich ja my mamy ten problem( narazie po kilku miesiacach walki nie wiadomo co jest co bo u kazdego po jakims innym zabiegu przechodzi)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie taki objaw byl nastepstwem uszkodzonego reduktora... ale jesli nie masz gazu to odpada. Ja jesli nie puknalem w pedal gazu to obroty potrafily dosc dlugo trzymac sie na 1000-1100. Ale u mnie instalka jest zwykla i skoro popuszal parwonik to na sile dostawal dawke gazu. Problem byl tez z odpalaniem po postoju 6-8h. Trzeba bylo dlugo krecic. Wymienilem reduktor - teraz jest good. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.