Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ostatnio zauważyłem że jak zatrzymuje autko i wrzucam na luz to obroty na dłuższą chwilę zatrzymują się na wartości 1000 - 1100 obr/min. Później dopiero po około 5 sekundach powoli opadają do wartości normalnej. Nie ma tego problemu po odpaleniu lub jeśli auto dłóżej stoii na luzie w jednym miejscu. Jeśli w czasie jazdy wrzuce luz to takie obroty utrzymują się bardzo długo, czasem aż do zatrzymania auta. Dodam że nie ma żadnych problemów z falowaniem obrotów. Czy to może kwalifikować silniczek krokowy do czyszczenia? Może ktoś uporał się jóż z podobnym problemem?
BMW forever!!!
Opublikowano
No to muszę popróbować. Zeby się dostać do krokowego i tak muszę sporo rozebrać to odrazu przepustnicą się zajmę.
BMW forever!!!
Opublikowano

uhhhh :dance:

hehe już myślałem że coś nie tak, bo we wszystkich autach którymi dotychczas jeździłem był standardowy tysiączek(Passat, Fiesta) :D

Opublikowano
u mnie taki objaw byl nastepstwem uszkodzonego reduktora... ale jesli nie masz gazu to odpada. Ja jesli nie puknalem w pedal gazu to obroty potrafily dosc dlugo trzymac sie na 1000-1100. Ale u mnie instalka jest zwykla i skoro popuszal parwonik to na sile dostawal dawke gazu. Problem byl tez z odpalaniem po postoju 6-8h. Trzeba bylo dlugo krecic. Wymienilem reduktor - teraz jest good. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.