Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich !! mam problemik z odpalaniem 318tds 95r. , wyglada to tam ze z rana zeby zapalic musze go heblowac kilka razy po kilkanascie sekund i dopiero odpala a jesli zostawie go gdzies na kilkanascie minut to juz za pierwszym razem chyci ale i tak wydaje mi sie ze dosc ciezko mu to idzie, ponoc to wina pompki paliwowej w baku takze jesli ktoś dał by mi kilka wskazówek jak sie dostać do tej pompki i czy trzeba wyciagac bak byłbym wdzieczny :D poniewaz niewiem jaką mam kupić lub zregenerować jesli to mozliwe :D pozdrawiam
Opublikowano
Zanim zaczniesz grzebać przy instalacji paliwowej, sprawdź świece żarowe.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

Zeby nie zakładac nowego wątku podepnę się i ja, moja 525 TD tez marudzi rano przy odpalaniu, czy w moim przypadku malezy odkręcic kolektor dolotowy aby dobrać sie do świec? A może zlecić wymianę w warsztacie i się nie stresowac że coś pójdzie nie tak?

Pozdrawam.

>TDS bez "S">
Opublikowano
hmmm kurde no właśnie świece juz sprawdziłęm i raczej na 99% przyczyna jest ta pompka w baku tylko niewiem jak sie wziaść za nią bo jak weszłęm do kanału to jej nie widać od spodu i coś mi sie zdaje .że chyba czeka mnie wyjmowanie baku :// no ale cóż jak mus to mus :D
Opublikowano

Witaj hobas.

Podobno zakładaja niektórzy zaworek niepowrotny na przewodzie (koszt kilka złociszy na allegro z opisem montazu) paliowoym- wtedy paliwo z pompy się nie cofa i niby problem zanika.

Ja jutro wymienię świece i tez będe wiedział czy dalej nierówna walka czy będzie OK.

Wiesz może czy kolektor dolotowy ma uszczelnienia, chodzi mi czy jak go wykręcę to musze dać nowe uszczelki (spod jednej lekko mi leci olej wiec chyba do wymiany).

Pozdr.

 

PS. O tym zaworku znajdziesz na tym forum. :P

>TDS bez "S">
Opublikowano
Nie zakladaj zaworka zwrotnego ! On Ci moze i pomoze ale zmniejszysz przeplyw na wezyku i bedziesz mial cos za cos. Pompka jest pod tylna kanapa z tylu (wyjmyje sie ja bez odkrecania zlap za przod i szarpnij do goy) pompka jest pod ta czarna okagla zaslepka za pasazerem. Wyjmij calkiem pampke paliwa i przedluz jakos wezyki paliwowe zeby zamaczaly sie w ropie (musisz miec ze 30 litrow w baku) i sprawdz jak teraz pali jak bedzie lepiej to szukaj sobie nowej pompki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.