Skocz do zawartości

Filtr paliwa


wujas

Rekomendowane odpowiedzi

ksiazkowo :

 

w benzynie co 80 000 km

w dieslu co 40 000km

 

srawdzasz mierzac wydajnosc pompowania paliwa (jednoczesnie jest to sprawdzenie pompy) mierzysz ilosc paliwa wypompowana do butelki wdulitrowej w ciagu 30s. to okolo 1dm3 - pobor proadu przez pompe w tym czasie max 5,5A. Zapchany filtr znacznie zmniejsza wydatnosc pompy. Ze wzgledu na niska cene filtra moim zdaniem latwiej go poprostu wymienic bez calej tej zabawy ze sprawdzaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam tylko ze jak wyjalem swoj filtr to nie wylecial z niego syf... ale przy probie dmuchania w niego nie udalo mi sie wtloczyc paszcza ani grama powietrza... ile wdmuchnalem tyle oddawal.... rozcialem go z ciekawosci brzeszczotem i w srodku wklad filtra byl ciemno szary... Samo wyjecie filtra jest na tyle uciazliwe w tym aucie ze moim zdaniem nie warto juz wkadac starego... lepiej odrazu nowy. Ze wzgledu na to ze w ukladzie paliwowym robie sie cisnienie 3 bary lepiej zalozyc nowe obejmy zeby dbrze trzymaly... ja tego nie zrobilem i jeszcze raz sie papralem przekladajac obejmy bo stare zaczely puszczac. Jesli gumowe odcinki wezyka sa popekane to rowniez warto przy okazji zmienic! Powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.