Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich klubowiczów!!!!mam pytanie do ekspertów, niedawno załozono mi nowy silnik, 318is do mojego compacta!!silnik był rozbierany i sprawdzny, ma przejechane 92 tyś km. chodzi ok, tylko mam jeden problem, tykają mu zawory, a po wciśnięciu troche wiecej gazu na trasie zaczyna chodzicjak disel :( po wyłączeniu wszystko ustaje, ale po jakims czasie znowu zaczyna tykać!!!mechanik twierdzi,ze tak musi byc bo zawory są samo regulujace i musza sie nabic po ok 2 tyś,km!!!mam pytanie czy ma racjie??czy mozna tak jeżdzic??czy jechac od razu na wymianę zaworó???dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam
Opublikowano

raczej chyba ci klekotaja popychacze hydrauliczne-a jak one klekocza to do wymiany albo wlej moze jakis srodek do oleju zeby lekko zniwelowac ten efekt.

http://img314.imageshack.us/img314/9448/pawlazdjecia012fa6.th.jpg

Opublikowano
gdyby to były popycgacze to by klekotało cały czas , a tu dzisiaj niepodzianka przestało!!!tylko odzywa sie czasami, moze moj mechanik miał racjie??pojeżdze jeszcze troche i sie zobaczy.a z dolewanie czegos to wole nie ryzykować bo szkoda silnik, i tak bede wymienic olej za 3 tys km!!!
  • 1 rok później...
Opublikowano

Dorywczo, możesz zmienić olej na gęstrzy ale to pół środek... generalnie wymiana hydropopychaczy (najlepiej komplet) i zapomniesz o sprawie...

 

A 2tyś to jakaś bajka... Jedna jazda i hydropopychacze powiny być ustawione na cacy :!:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.