Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witajcie koledzy! niedawno do swojej kolekcji young i oldtimerów dołączyłem bmw e23 735. mam kilka pytań do starych bemowych wyjadaczy :modlitwa: . przede wszystkim chciałbym się dowiedzieć jak to jest z tym inspectionem co się świeci pomiędzy zegarami. jakbyście mi mogli wytłumaczyć też trochę o co chodzi z systemem nawiewów. bo którego bym knefla nie włączył to mi wieje na szybę, na nogi i po bokach. a jabym chciał jescze żeby wiało na środku i na tylne siedzenia. wszystkie kratki oczywiście są pootwierane. no i jeszcze jedno. jak jest z ekonomizerem. bo jak stoje to mi pokazuje fulowe spalanie a prawidłowe dopiero podczas jazdy. czy to jest normalne? czy raczej trzeba cos z tym zrobić? albo nic nierobić?a co może być przyczyną nieotwierania się szyb oprócz bezpiecznika i niesprawnego silniczka? dziwne zeby się obydwa popsuły naraz, bo niesłychać ani jednego a bezpieczniki są dobre. dziękuje z góry za pomoc koledzy. trzymajcie się!
Opublikowano

czesc :)

 

ekonomizer wskazowkowy w wiekszosci samochodow na postoju leci na full albo na zero - bo nie ma przeciez wskazania na kilometry skoro stoi

srodkowy nawiew sie otwiera wciskajac przycisk 'mittel' (srodek w wersji niemieckiej, nie wiem jak ty masz) i powinno wiac

 

co do reszty to ktos madrzejszy ci zaraz odpowie pewnie, no i wpadnij na www.6.com.pl/forum

pozdr

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a co może być przyczyną nieotwierania się szyb oprócz bezpiecznika i niesprawnego silniczka? dziwne zeby się obydwa popsuły naraz, bo niesłychać ani jednego a bezpieczniki są dobre.

Wtyczki przy silnikach, wtyczki przy przełącznikach, przełączniki, przewody.

 

Szczegółowiej:

Zaśniedziałe styki we wtyczkach

Brak prądu na wtyczce przłącznika (niepodłączony/uszkodzony przewód)

Brak masy na wtyczce przełącznika (jak wyżej w nawiasie)

 

Być może zasilanie do szyb jest pociągnięte niewiadomo skąd ( pod innym bezpiecznikiem lub bezpośrednio z akumulatora)

 

Trzeba by pomierzyć czy dochodzi prąd do kostki od przełącznika i sprawdzić stan styków przełącznika i wtedy możemy myśleć co dalej.

 

Pozdrawiam

OO==ll==OO


www.bmwauto.pl

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.