Skocz do zawartości

Pomoc z CAFD_FFFFFFFF_255_255_255 BMW F30

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, mam problem z tym modułem CAFD_FFFFFFFF_255_255_255 od dłuższego czasu nie działało mi dodawanie samochodu do mybmw po rozmowie ze sztuczna inteligencją doszliśmy do wniosku że to może być problem tego modułu, jestem nowy w esys, poprzednio używałem ista,ncs,inpa do mojego e91. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł jak to naprawić proszę o informację dodam że próbowałem tej metody:

Connect => Read FA (VO) => Activate FA (VO) => Read SVT (VCM) => Left-Click on desired ECU => Click on "Detect CAF for SWE" => Select the CAFD from latest I-Level shown => Select OK => Right-Click on ECU (the ECU itself not the underlying CAFD) => Select CODE.

Ale nie mogę wcisnac tego Detect CAF for SWE"

Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze

Cafd to nie nazwa modułu tylko pliku modułu. W jakim module sobie to na grzebałeś?

Współpracuj dalej z ai to będziesz rowerem jeździć a on potem Ci napisze - ojej, pomyliłem się.

Samochód pochodzenie EU czy USA? Jak doszedłeś od mybmw do esys?

Klikasz na ecu w którym zrobiłeś sobie porządek i detect caf musi się pojawić.

spacer.png

Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
9 godzin temu, WiktorG napisał(a):

Siema, mam problem z tym modułem CAFD_FFFFFFFF_255_255_255 od dłuższego czasu nie działało mi dodawanie samochodu do mybmw po rozmowie ze sztuczna inteligencją doszliśmy do wniosku że to może być problem tego modułu, jestem nowy w esys, poprzednio używałem ista,ncs,inpa do mojego e91. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł jak to naprawić proszę o informację dodam że próbowałem tej metody:

Connect => Read FA (VO) => Activate FA (VO) => Read SVT (VCM) => Left-Click on desired ECU => Click on "Detect CAF for SWE" => Select the CAFD from latest I-Level shown => Select OK => Right-Click on ECU (the ECU itself not the underlying CAFD) => Select CODE.

Ale nie mogę wcisnac tego Detect CAF for SWE"