Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam e30 320 z 90 i mam problem mianowicie gdzies mi ginie plyn chlodzacy podejrzewalem korek od zbiorniczka ale wymienilem na nowy i dalej to samo :mad2: zauwazylem ze ten kruciutki wezyk od zbiorniczka ten bez zakonczenia jest mokry jakby tamtedy wywalalo no ale zeby az tak to by jak sikawka dawalo; aha i jak chodzi na wolnych obrotach to spoko tylko jak jej sie daje tak do 5-6 tys/obr to czesciej trzeba dolewac niewiem czy to moze byc objaw wydmuchanej uszczelki pod glowica czy cos innego to moje pierwsze bmw mam ten check komp na podsufitce i tam jak mi sie zapali ta kontrolka " kuhlwasser" to mu dolewam do stanu prawidlowego ale pojezdze troche i znowu tak sredni na 200km musze mu ponad 1 litr dolac dlatego ost prawie niejezdze niewiem co robic PROSZE WAS O POMOC :modlitwa:
Opublikowano
a nie masz zapowietrzonego układu? sprawdź najpierw to, a później uszczelkę. wredne odpowietrzenie w E 30... :evil:

18.11.2006

Forza evil!

Opublikowano

mialem ostatnio taki sam problem! okazalo sie ze pompa wody do wymiany bo sie rozciekła i wywalała wode na zewnatrz

pozdro

 

p.s sprawdz tez czy chlodnica nie cieknie

i sprawdz na korku czy masz szlam czy olej...

Nordschleife... 20,8km w 9:38s
Opublikowano
nie dołuj, zawsze moze byc gorzej;P u mnie od tego sie zaczynalo, problem rozwiazal sie w cudowny sposob sam, po prostu kilka dni pozniej lali pekl pasek rozrzadu i po problemie, teraz jezdze trajtkami. ;/
Opublikowano

Sprawdź czy olej jest czysty czy "musztardka".

Najlepiej na bagnecie i pod korkiem z dekla od zaworów.

Kopci Ci? Niezawsze jesli uszczelka pod głowicą padnie płyn spitala do oleju bądź na odwrot, czasem trafia do komory spalania, bądź rzyga na zewnątrz ...

 

Zapowietrzenie ukladu raczej mozna darowac, poniewaz po ochlodzeniu motoru poziom wracalby do takiego stanu jak na począdku (ściśliwość powietrza) a Ty cały czas dolewasz tak jakby ubywało.

Nie prosta lecz zakręt jest wyzwaniem ;)

http://img346.imageshack.us/img346/5111/bkp2kl.jpg

Opublikowano
na korku zeczywiscie jakies badziewie widac ala szlam

Na korku od zbiorniczka wyrownawczego czy od oleju :?:

Nie prosta lecz zakręt jest wyzwaniem ;)

http://img346.imageshack.us/img346/5111/bkp2kl.jpg

Opublikowano
szlam widac i na korku od plynu chloddzacego i na korku oleju na bagnecie niepatrzylem ,zygac olejem niezyga ale dzisiaj w plynie zauwazylem jakies plamy chociaz i tak krysztalowy niebyl :cry: wiec mówicie ze to bedzie ta uszczelka cholerna pewnie dobrze by byla male "planowanie" glowicy zrobic przy tej wymianie? gadalem z koleszka i znalalem goscia comi ja wymieni za 150zl tylko niedowiadywalem sie ile ta uszczelka moze kosztowac i czy za ta wymiane to dobra cena tak czy inaczej jeszcze raz DZIEKI :modlitwa:
Opublikowano

W najlepszym wypadku wydmuchało Ci uszczelke pod głowicą. To B20 a nie B25 więc o pękniecię głowicy ciężej.

Planować głowice musisz przy wymianie uszczelki. Przynajmniej ją zabielić.

Uszczelka niepamietam ile kosztuje. Ale najwazniejsze zeby uszczelka byla dobrej firmy (najlepiej ASO) i naprawa wykonana była w dobrym warsztacie.

 

Pamiętaj że sknera traci dwa razy ... :nienie:

Nie prosta lecz zakręt jest wyzwaniem ;)

http://img346.imageshack.us/img346/5111/bkp2kl.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.