Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam pytanko jak w temacie. Podczas postoju czytnik od navi cały czas czyta płytę z mapą a to oznacza non stop pobór prądu z akumulatora. Bez płyty też się świeci cały czas. Gdy auto postoi parę dni w garażu to aku słabnie w oczach. Mam auto ze steptroniciem i wiecie co to oznacza przy rozładowanym aku. Czy jest taka możliwość żeby wraz z wyłączeniem zapłonu wyłączał sie również czytnik. Po co wogóle czyta płytę skoro auto ma wyłączony zapłon. Proszę o poradę jak można poradzić sobie z tym problemem. Pozdrawiam
Opublikowano
Zdecydowanie nie powinno tak byc, czytnik po wylaczeniu zaplonu "mieli" jeszcze przez jakiś czas płytkę i navi się "świeci" ale po ok. max. 5 minutach powinien grzecznie wyłączyć wszystko, świeci się tylko ciągle (co osobiście mnie też wkurza) dioda przy lewarku. Sprawdz navi czy nie jest uszkodzone.
Opublikowano
Dzięki za zainteresowanie sie tematem. Postaram sie sprawdzić czytnik może u jakiegos elektronika. A może macie jakiś sposób na sprawdzenie czytnika? Dioda przy lewarku świeci sie cały czas i u mnie. Pozdrawiam
Opublikowano
Zdecydowanie nie powinno tak byc, czytnik po wylaczeniu zaplonu "mieli" jeszcze przez jakiś czas płytkę i navi się "świeci" ale po ok. max. 5 minutach powinien grzecznie wyłączyć wszystko, świeci się tylko ciągle (co osobiście mnie też wkurza) dioda przy lewarku. Sprawdz navi czy nie jest uszkodzone.

 

Przy zmianie softu w czytniku mkI wystąpił mi podobny problem , dioda świeciła się do końca świata. Zrobiłem powtórnie upgrade softu i jest ok.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
Rozumiem z twojej wypowiedzi że ta dioda przy lewarku od zmiany biegów nie powinna się świecić. I za to odpowiedzialny jest soft od navi? Nie kumam co ma wspólnego jedno z drugim. Ale skoro tak ma być. A może lepiej podłączyć do kompa bo złapał jakieś błędy?
Opublikowano
Rozumiem z twojej wypowiedzi że ta dioda przy lewarku od zmiany biegów nie powinna się świecić. I za to odpowiedzialny jest soft od navi? Nie kumam co ma wspólnego jedno z drugim. Ale skoro tak ma być. A może lepiej podłączyć do kompa bo złapał jakieś błędy?

 

A co ma dioda od lewarka do twojej pierwotnej wypowiedzi. Ja myslałem że Tobie chodzi o diodę od czytnika navi.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
Ok. Nie zrozumieliśmy się. Faktycznie chodziło mi w temacie o czytnik od navi. Twoja wypowiedź dotyczyła właśnie tego tematu a ja zrozumiałem to inaczej sądząc że chodzi o diodę przy lewarku od biegów. U mnie jest prawdopodobnie czytnik MK II. Jak zmienić w takim razie soft? No i gdzie szukać?
Opublikowano
Niestety stronka x5world nie chce za nic mi sie otworzyc, natomiast co do drugiego linka to mam ściągnąć z megaupload ten plik z aktualizacją i wgrać według instrukcji do swojego czytnika? A tak przy okazji pozdrawiam Breslau, kiedyś uczyłem się w tym mieście chociaż mieszkam 600 km od Wrocławia i bardzo mile wspominam te czasy.
Opublikowano
No to sobie poprawiłem! Nagrałem płytke z nowym softem, włożyłem do czytnika przy odpalonym silniku, na chwilę wyszedłem z auta i oczywiście załączył sie antynapad (zapomniałem o tym) a po chwili wyłączył silnik i zasilanie. Płytka też przestała czytać. I prawdopodobnie czytnik padł. Nowy soft wczytuje około 60% i pokazuje błąd, dalej nie chce czytac. Płytę z mapą czyta ale błędnie pokazuje kilometry i krzyżówki ulic a lektora wcale nie ma. Co robić? Czy czytnik można jeszcze uratować?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.