Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ubywa mi po trochę płynu chłodniczego ok. 1 litr na 1000km.

E60 525d LCI,, silnik M57T2D25, 145 kW (197 KM)

Po lewej tylnej stronie silnika leży 13cm kawałek przewodu gumowego z izolacją, na silniku na jednej, dolnej rurce sterczał ca. 5cm kawałek, też sparciały - patrz zdjęcia. Pod silnikiem jest mokro.

Widzę możliwą drugą rurkę, ale czy to jest prawidłowa. Zamieszczam zdjęcia, może rozpoznacie, to proszę o informację.

Z góry dzięki za pomoc.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Opublikowano

To jest chyba przewód elastyczny od czujnika ciśnienia spalin. Może to mieć coś wspólnego z traceniem powolnym płynu chłodniczego? Raczej nie, ale to też musi zostać pilnie naprawione.

Opublikowano

Dokładnie jak kolega pisze, jest to przewód pomiędzy filtrem dpf, a czujnikiem ciśnienia spalin, na zdjęciu widać metalową rurkę oraz czujnik między którymi powinien znajdować się ten gumowy przewód. Trzeba to zrobić bo bez tego filtr nie będzie wiedział kiedy się wypalać co do ubytku płynu, trzeba szukać gdzie indziej, ten przewód nie ma z tym nic wspólnego. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.