Skocz do zawartości

czy ma sens zamiana dyfra z e36 328l do e36 320l??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam! temat jak powyżej czy ma to sens ponieważ jak wiadomo 320l rozpędza sie aż do odcięcia zapłonu na najwyzszym biegu czyli około225km/h czy stosująć inne przełozenie samego dyfra np:. od 328l pomoże pojechać szybciej i czy posrednie biegi bedą na tyle elastyczne że pozwolą na codzienną jazdę w warunkach miejskich??? A wogóle to czy ktoś z was przerabiał taka opcję??? i czy taki dyfer pasuje z jednej bryki do drugiej??? :?:
Opublikowano

jezeli zalozysz dyfer dluzszy zalozmy ze masz 4.1 a zalozysz 3.6 to na kazdym biegu auto bedzie jechac szybciej ale stracisz na osiagach,

takze predkosc maxymalna mozesz zwiekszyc zakladajac dluzszy dyfer.

jezeli chodzi o elastycznosc to trudno powiedziec napewno sie troche zmniejszy ale mysle ze na miasto tez bedzie ok.

 

co do pasowalnosci to chyba w e36 byly takie same dyfry jezeli sie myle niech mnie ktos poprawi.

 

jezeli czesto jezdzisz na trasie to przy dluzszym dyfrze zuzycie beny moze spasc (zakladajac ze na twoim dyfrze masz przy 100km/h 3000obr to przy dluzszym dyfrze przy 100km/h obroty beda nizsze np 2000obr co za tym idzie bedzie mniej palila jeszcze raz powtorze zakladajac;) )

Opublikowano
zakladając dyfer z 328 do 320 to do 100km/h bedziesz prawie 4 wrzucać , tylko po co :?:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
zakladając dyfer z 328 do 320 to do 100km/h bedziesz prawie 4 wrzucać , tylko po co :?:

 

kujon a 328 ma krotszy dyfer niz 320??

nie wydaje mi sie zeby seryjnie w 2.8 byl krotszy dyfer niz w 2.0

no chyba ze sie myle ma ktos moze jakas tabele z przelozeniami?? bedzie wszystko wiadomo.

Opublikowano
320 ma 3.45, 325 ma 3.15, 328 nie wiem jakie ma przelozenie, dodatkowo dyfer w 325 jest w duzej glowie i nie pasuje bez przerobek do 320, podejrzewam ze w 328 jest taki sam dyfer jak w 325,
przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Opublikowano
zakladając dyfer z 328 do 320 to do 100km/h bedziesz prawie 4 wrzucać , tylko po co :?:

 

kujon a 328 ma krotszy dyfer niz 320??

nie wydaje mi sie zeby seryjnie w 2.8 byl krotszy dyfer niz w 2.0

no chyba ze sie myle ma ktos moze jakas tabele z przelozeniami?? bedzie wszystko wiadomo.

ACE e34 oczywiście że masz racje :cool2: zakładając do 328 dyfer z 320stki będziesz mieszać i mieszać biegami :D

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.