Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. BMW e87, 2011, 116i. Kolega podstawił mi autko z problemem, z którym walczy. Brak mocy. Sprawdziłem rozrząd na blokady, nie ma błędów, pracuje równo. Czasami ma ciężko zapalić jak postoi około 4 godziny. Ogólnie odpala i jedzie, ale mocy brakuje. Do sedna. Jak podpinałem ISTA, wykryło mi kod silnika N43B20A, a silnik, jaki jest założony, to N43B16A. On sam nie wie nic o wymianie silnika, auto sprowadzone z Niemiec. Moje pytanie: co możemy w tej sytuacji zrobić? Mam dostęp do sterownika z N43B16A. Tylko czy wystarczy wymiana plus jakieś programowanie, czy trzeba ingerować do środka sterownika? Czy może jest jakieś prostsze wyjście? Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedzi.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 19.07.2025 o 20:57, slarob napisał(a):

On sam nie wie nic o wymianie silnika, auto sprowadzone z Niemiec.

turecki swap? Jesli to 2011 to powinieneś mieć N43B20, może masz faktycznie problem ze sterownikiem silnika nie kompatybilnym z tym co masz pod maską (starsze N43B16), posprawdzaliście dokładnie oznaczenia na silniku? Domyślam się, że historii pojazdu w ogóle nie ma?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.