Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, pierwszy raz w życiu zamiast wyprać Dpf doszedłem do wniosku że coś zmienię i padło na:

zaślepienie i wykodowanie EGR

zastąpienie DPF poprzez downpipe plus oczywiście wykodowanie DPF

Odpalenie pierwsze, lux zero dymu z wydechu, trasa 250 km (nieoszczędzane gazu 😄 kontrola w lusterku, nie widać chmury), dwa razy jazda po mieście, poczułem zapach oleju z nawiewów, otwieram maskę i na łączeniu turbiny z downpipe na opasce patrzę pojawił się olej i niżej na osłonie, wytarłem, odtłuściłem, jazda do sklepu i znów zapocona opaska, dym z wydechu delikatny na wolnych obrotach, pod obciążeniem bardzo nic się nie dzieje, jak zdejmowałem DPF turbina była czysta, w sensie że strony ciepłej zero oleju, teraz się poci i poddymia i strasznie mnie to denerwuje, turbina padła? Gdzieś przeczytałem że po usunięciu kata i dpf i zastąpieniu ich downpipem nie powstaje wystarczające ciśnienie i puszcza turbo olej? Mit? Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Podniesieniem mocy coś mogę zniwelować? Będę wdzięczny za każdą sugestię. 
 

pacjent e91 2011r 3.0d 204KM N57.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.