Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Pacjent: e53, 4.4 n62 (320KM).

Nagle przestał pracować na PB, ledwo chodzi, dusi się, telepie, gaśnie… na LPG jest dobrze. Podejrzewam problem z zasilaniem paliwem.

Ponieważ, jestem poza domem mam ograniczone możliwości diagnostyki i grzebania.

Czy w tym modelu jest tylko jedna pompa paliwa, ta w zbiorniku? Jakieś dodatkowe regulatory ciśnienia itp. czy tylko pompa, która podaje nonstop paliwo? Co sprawdzić na szybko?

Dużo roboty jest z wymianą tej pompy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jedna pompa w prawym baku. Latwe dojscie, przyjemna naprawa. Mozesz zamowic sama pompe, bez plywaka, wychodzi taniej. 

Opublikowano

No dzięki. Będę kombinować choć warunki słabe. Póki co mogę odpalać na gazie…

Przy filtrze więcej roboty bo od spodu trzeba a i problem taki, że nie wiem jak to tam jest pozaciskane - opaski jednorazowe, skręcane czy sprężyste… boję się, że rozbiorę i utknę z powodu drobiazgu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.