Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Jakiś czas temu pisałem o chochlikach grających na flecie (tu temat). I teraz jest temat, z którym borykam się od tamtego czasu, też upierdliwy. Mianowicie przy przyśpieszaniu, samochód wpada w wibracje, zwłaszcza w okolicach 60km/h i 80km/h. Do tego wyje przy wszystkich prędkościach, co jest uciążliwe, ale tylko przy przyśpieszaniu i utrzymywaniu prędkości np. tempomatem. Jak toczy się na biegu, to wycie ustaje. 

1) Wymienione łożysko i uszczelniacz wału korbowego
2) Dwumasa ok
3) Nowe sprzęgło
4) Wymieniona skrzynia biegów
5) Wszystkie gumowe elementy nowe
6) Podpora wału wymieniona
7) Wał po regeneracji i wyważeniu

Mechanik robi mnie w ch*ja? Co może być jeszcze nie tak? Ja się upieram, że być może ta podpora wału jest do dupy, bo wiadomo jakiej jakości ostatnio są części, ale twierdzi, że podpora jest ok. Help, bo 10 lat jeżdżę już tą E38 i zawsze to była czysta przyjemność, a teraz mnie to po prostu, delikatnie mówiąc denerwuje.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Znowu sam sobie odpowiadam. Nieprawidłowo zamontowany tłumik drgań skrętnych. Już zaczął nawet pękać... Kilka tys. jak krew w piach, przekładanie skrzyń biegów, przez tanią część, której montażu mechanik nawet nie sprawdził a można ją w 15 minut wymienić.

Mam wrażenie, że trzeba wszystko samemu robić, bo już nikomu chyba zaufać nie można. 

1fb6fc46-2d7d-4a03-b8e1-443976f1ac76.jpeg

d4f992c9-2da3-4b32-a5ee-d15133af31f0.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.