Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry. Pacjent n47d20a, turbo jak i dpf zregenerowane w tamtym tygodniu. Odbieram autko turbo gwizda na zimnym jak i na ciepłym silniku ale bardziej martwi mnie ciśnienie przed dpf które wynosi ponad 1000. Prosze o pomoc. Dziękuję 

IMG_20250524_164523.jpg

Opublikowano (edytowane)

Jeśli chodzi o dpf to najważniejszym wyznacznikiem jest ciśnienie wsteczne DPF. Cisnienie przed DPF w twoim przypadku jest to ciśnienie atmosferyczne plus ciśnienie spalin przed filtrem zmierzone przez czujnik. Ciśnienie przed DPF minus aktualne ciśnienie atmosferyczne równa się ciśnienie wsteczne DPF i to na jego podstawie sterownik oblicza zapełnienie filtra sadzą.

Edytowane przez tomaszj1990

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.