Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, w f30 335i xd N55 z USA  mam problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa, przy tankowaniu pistolet już po chwili odbija i dodatkowo słychać jak robi się ciśnienie w zbiorniku. Żaden pomysł odnośnie przekręcania pistoletu w lewo o kilka stopni czy tym podobne się nie sprawdza, dzieje się to niezależnie od stacji benzynowej więc jest to na pewno problem odpowietrzenia. Silnik pracuje równo i auto jedzie normalnie, nie ma problemów z odpalaniem. Sprawdzałem zaworek odpowietrzenia zbiornika paliwa przy silniku, na zimnym jest około 26,5 omów, na rozgrzanym 30 omów. Zdejmowałem nadkole od strony wlewu paliwa lecz nic nie widać co by mogło być nie tak. Po podłączeniu komputera diagnostycznego nie wykrywa żadnego błędu odnośnie tej usterki, po wejściu w zakładkę dane rzeczywiste jest pozycja taka jak „żądana wentylacja zbiornika paliwa” po odpaleniu silnika już po chwili pokazuje żądanie odpowietrzenia na poziomie 37% i się mniej więcej utrzymuje w tym zakresie, dodam że mam drugie takie f31 z n55 lecz tam po odpaleniu wartość wynosi ciągle 0% Nie mam pojęcia już co robić. Nawet kiedy silnik jest odpalony i odkręcę korek wlewu i odchylę metalową blaszkę zabezpieczającą słychać ze zbiornika cykanie jakby tego zaworka odpowietrzającego? Czego nie słychać w f31 Proszę o pomoc forumowiczów, może ktoś miał podobny problem lub mnie może choć nakieruje od czego zacząć. 

Edytowane przez 2412adi
Opublikowano

Próbowałem dmuchnąć w mały otwór pod korkiem wlewu ale tak samo robiło się ciśnienie i nie miało którędy ujść. W sobotę będę ponownie rozbierał nadkole i próbował przedmuchać przewody. Oraz spróbuję się dostać do filtra z węglem aktywnym oparów. Tu moje pytanie czy jest on w jakiś sposób rozbieralny? Lub jak go można sprawdzić czy jest sprawny.

Opublikowano

Rozbierałem w sobotę nadkole, próbowałem dmuchać sprężarka w dwa węże które są wpięte do wlewu paliwa i prowadzą do filtra węglowego oparów, ta sama przypadłość, robi się ciśnienie jakby było zapchane tak jakby obieg był zamknięty. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że jest uszkodzony/zapchany filtr węglowy więc zamówiłem używany w stanie idealnym za 70e nowy kosztuje 370e 😬

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.