Witam wszystkich serdecznie, mam problem z ciśnieniem paliwa, już po samym odpaleniu auta potrafi zgasnąć po chwili (nie zawsze) jak się zapali drugi raz jest już dobrze. Ogólnie samochód stracił trochę na mocy i jest trochę mulasty (DPF był czyszczony). Początkowo wymieniłem filtr paliwa, następnie pompę paliwa w zbiorniku i nic się nie zmieniło. Podłączyłem Delphi i nie ma żadnego błędu odnośnie niskiego ciśnienia paliwa, a jedynie 4C9F-Zawór recyrkulacji gazów wydechowych, wiarygodność -stały w między czasie zająłem się tym błędem, zawór egr wymieniony jak się okazało bez potrzeby(stary egr się otwierał) , zasialnie dochodzi do zaworu egr, elektrozawór sprawny więc nie wiem gdzie leży problem. Wracając do ciśnienia paliwa sprawdziłem za pomocą Delphi że ciśnienie na rampie jest zbyt niskie w okolicach 264,7-306,6 bar na biegu jałowym, dodam że mam także e87 z takim silnikiem tylko 143KM a nie 177 i tam jest minimum 320bar. Kolega mi podesłał zdjęcie z autodaty odnośnie czujnika ciśnienia w listwie, z danych wynikało ze powinien mieć 4 Om po zmierzeniu miernikiem pokazało 2.40 Om czyli raczej bez wątpliwości jest niesprawny prawda? :think: Co do zaworu ciśnienia paliwa na listwie to miałem problem ze zmierzeniem oporności ponieważ jest tam niewiele miejsca ale wydaje mi się że raczej dość dobrze dotykały bolce z kabla miernika do pinów z zaworu lecz wyglądało to tak ze pokazała się wartość około 2,50 Om po sekundzie lekko ponad 4 Om i nagle 0.00 i już wartość się nie zmieniała. Dodam jeszcze że już od jakiegoś czasu akumulator też przypomina o sobie jak reset godziny i dziennego przebiegu i ogólne niskie napięcie (alternator ładuje dobrze) i tu także moje pytanie czy przez już słaby akumulator mogą występować błędy typu EGR? czy jakiekolwiek błędy? Bardzo proszę o pomoc już walczę z tym jakiś czas za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje.