Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

jestem tu nowy (jako piszący 🙂 ) bo jak to zazwyczaj bywa - czytam już od dłuższego czasu

W listopadzie odebraliśmy Zielony San Remo, X1 2.0i sdrive Xline. Jest to drugie aktualnie BMW w garażu, ja jezdze X5 G05 2,5d 2022 r. Stad wiele razy bede porownywał oba auta 🙂

Pozwólcie ze podzielę sie kilkoma spostrzeżeniami.

W skrocie auto bardzo przyjemnie, tak lekko jezdzi (nie jest to taki słoń jak x5 😉

Ale tego kto zaprojektował system multimedialny, ideę My Modes itp - to bym ****

Jak porównuję to z "hybrydą" jaka mam w przedliftowej x5 - czyli poprzednia generacja: ekran i fizyczne przyciski - to nie moge uwierzyć jak bardzo można utrudnić "używalność" systemu.

W x1 na przyklad jak wyjeżdzam tyłem z garażu (i na ekranie jest widok z kamery) to już nic w tym czasie nie zrobisz - nie zmienisz temperatury, ani na przyklad nie włczysz podgrzewania foteli, musisz albo cierpliwie czekac do konca manewru albo recznie wylaczyc tryb kamery

Szczerze mowiac przeboje z tym systemem spowodowaly moja aktualna niechęc do zmiany x5 - bo w poliftowej juz tez bym wyladował z systemem 9.0 jak rozumiem. a po 2 miesiącach uzytkowania tego w x1 - nie chcę 😉

Mechanicznie:

Skrzynia spoko.

Przedni napęd - taki sobie. lubi w obecnych temperaturach zakrecic kolami (nawet zimowkami) przy starcie

BTW - komplet kół zimowych (zestaw BMW felgi i opony) kupiłem na allegro. W autofus nawet po rabacie były o ponad 40% droższe

Wewnątrz:

skora ekologiczna - jestem bardzo zaskoczony na plus. praktycznie nie czuje roznicy z natiuralna jaka mam w x5. Ciekaw jestem jak bedzie latem

Audio HK - jest ok ale slabizna w porownaniu z HK w x5. Az nie chce myslec jak gra seryjne audio

Wyglad zewnetrzny:

W xline przedni grill to taka mieszanka czarnego i srebrnego - zamarzył mi sie czarny, kupiłem nawet grill (zamiennik) ale dopiero po zakupie zaczalem sie orientowac jak to zamontowac - i okazalo sie ze bez sciagniecia przedniego zderzaka nie da rady, wiec odpuscilem, nie bede rozbieral nowego auta.

Aha, ktos moze zapytac o spalanie. ruch wyłacznie miejski, - tak jak pokazuje apka i komputer. w listopadzie i grudniu 8.2l/100km, a w styczniu aktualnie srednia to 7.4.

Pozdr

tomek

 

 

Edytowane przez Rolekt
  • Lubię to 2
Opublikowano

Mając porównanie do X5 czyli w sumie z autem o 2 klasy wyżej, to chyba ta X1 nie wypada tak źle. Jakby był jeszcze xDrive 23i. Oczywiście przemilczalem sterowanie tabletem 🙂

Dzięki za Twoją opinie, na pewno jest pomocna.

Opublikowano
8 minut temu, rooti napisał(a):

Mając porównanie do X5 czyli w sumie z autem o 2 klasy wyżej, to chyba ta X1 nie wypada tak źle. Jakby był jeszcze xDrive 23i. Oczywiście przemilczalem sterowanie tabletem 🙂

Dzięki za Twoją opinie, na pewno jest pomocna.

Hej

nie no - zdecydowanie dobrze wypada! 😉

jedyne takie 2 rzeczy ktore mi sie nasunęly to albo naped (ale to sam wybrałem sdrive) no i audio - i tu roznica klas uzasadnia roznice IMO

środek, jakość plastików itp - jest IMO na zbliżonym poziomie. No może środkowa konsola jest w x1 dość skromna i mocno plastikowa.

aha, fotele sportowe w x1 (dają je w xline) sa tez super. I uwaga - jest masaż. jakoś w pakiecie czy w cenie, ja nie zamawialem a mam 😉 Nawet fajnie działa

pzdr

ps. jeszzcze jedna rzecz mi sie przypomniała z cyklu nowe nie znaczy lepsze. Nowy kluczyk, większość guzików przeniesienio na .... najmniejszą i najwęższą sciankę boczną (przypominam, wczesniej były na "frontowej" scianie). przez to jak sie domyślacie, nie jest jakoś łatwiej otworzyć auto czy klape, a jeszcze mając rękawiczki... po co zmieniali pytam się? 😉 

Opublikowano
2 godziny temu, Rolekt napisał(a):

Jak porównuję to z "hybrydą" jaka mam w przedliftowej x5 - czyli poprzednia generacja: ekran i fizyczne przyciski - to nie moge uwierzyć jak bardzo można utrudnić "używalność" systemu.

W x1 na przyklad jak wyjeżdzam tyłem z garażu (i na ekranie jest widok z kamery) to już nic w tym czasie nie zrobisz - nie zmienisz temperatury, ani na przyklad nie włczysz podgrzewania foteli, musisz albo cierpliwie czekac do konca manewru albo recznie wylaczyc tryb kamery

 

Naprawdę w czasie manewru potrzebujesz włączyć ogrzewanie foteli?

Miałem kiedyś Astrę i na konsoli środkowej miałem z 20 fizycznych przycisków. Przez 5 lat nigdy nie nauczyłem się aby nie odrywać wzroku od drogi aby trafić w przycisk. A nawigacja po systemie też odbywała się takim "idrivem". Nikt mnie nie przekona że takie coś jest wygodne czy bezpieczne.

Zdecydowanie wolę obsługę głosową w X1.

 

Opublikowano
39 minut temu, marcinq78 napisał(a):

Naprawdę w czasie manewru potrzebujesz włączyć ogrzewanie foteli?

Ja czasami mam potrzebę zmienić ustawienia nawiewu w trybie natychmiastowym nieważne, czy parkuję, czy nie.

39 minut temu, marcinq78 napisał(a):

Miałem kiedyś Astrę i na konsoli środkowej miałem z 20 fizycznych przycisków. Przez 5 lat nigdy nie nauczyłem się aby nie odrywać wzroku od drogi aby trafić w przycisk. A nawigacja po systemie też odbywała się takim "idrivem". Nikt mnie nie przekona że takie coś jest wygodne czy bezpieczne.

To może tutaj jest problem, a nie w systemie BMW?

Opublikowano
W dniu 10.01.2025 o 11:23, Rolekt napisał(a):

Cześć,

Audio HK - jest ok ale slabizna w porownaniu z HK w x5. Az nie chce myslec jak gra seryjne audio
 

 

 

Ciekawa opinia, dzięki za nią.

Przy okazji HK jak piszesz, odsłuchiwałem sztukę bez HK i nie jest źle, natomiast Ty w X5 masz na pewno ,,korektor graficzny,, do HK i tam można jeszcze podziałać z dźwiękiem.

Mam nadzieję że w którejś aktualizacji dorzucą to do X1. W nowej X3 jest bo się bawiłem i pomaga. 🙂

Opublikowano
11 godzin temu, Franek Dolas napisał(a):

Ciekawa opinia, dzięki za nią.

Przy okazji HK jak piszesz, odsłuchiwałem sztukę bez HK i nie jest źle, natomiast Ty w X5 masz na pewno ,,korektor graficzny,, do HK i tam można jeszcze podziałać z dźwiękiem.

Mam nadzieję że w którejś aktualizacji dorzucą to do X1. W nowej X3 jest bo się bawiłem i pomaga. 🙂

tak to prawda - nie ma korektora w x1 i na pewno to jakos wplywa na wrażenia z odsłuchu. Swoja drogą nie ma tez (mówie o HK w X1) (z tego co wyczytałem oraz widzialem na recenzjach na YT, bo "naocznie" nie sprawdzałem ;)) subwoofera. i tu musze powiedziec ze na moje ucho - w ogole tego "braku" nie słychać. pisząc o niedostatkach HK w X1 miałem bardziej na mysli taką czystość, klarowność i przestrzenność dźwięku. Basy i moc - są w porządku 🙂 ps. te filmiki które oni proponują (np ta noworoczna animacja) - grają świetnie. efekt jak w kinie. ALe tez zakładam są one specyficznie dostrojone aby właśnie dobrze graly. ps2. tak - cały czas staram sie pamietac ze porownanie do x5 może być niejako krzywdzace 🙂

nowa rzecz - zauważyłem ( a ściślej moja Żona) nadmierne parowanie kabiny w obecnych warunkach. Jakkolwiek w 4 miesięcznym aucie nie podejrzewam zabrudzonego filtru kabinowego, to zważywszy że nie kosztuje on wiele (mowie o samodzielnej wymianie) to zamowilem na allegro - i wymienie, moze to to

pozdr i dzieki za dyskusję

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 14.01.2025 o 12:02, Rolekt napisał(a):

tak to prawda - nie ma korektora w x1 i na pewno to jakos wplywa na wrażenia z odsłuchu. Swoja drogą nie ma tez (mówie o HK w X1) (z tego co wyczytałem oraz widzialem na recenzjach na YT, bo "naocznie" nie sprawdzałem ;)) subwoofera. i tu musze powiedziec ze na moje ucho - w ogole tego "braku" nie słychać. pisząc o niedostatkach HK w X1 miałem bardziej na mysli taką czystość, klarowność i przestrzenność dźwięku. Basy i moc - są w porządku 🙂 ps. te filmiki które oni proponują (np ta noworoczna animacja) - grają świetnie. efekt jak w kinie. ALe tez zakładam są one specyficznie dostrojone aby właśnie dobrze graly. ps2. tak - cały czas staram sie pamietac ze porownanie do x5 może być niejako krzywdzace 🙂

nowa rzecz - zauważyłem ( a ściślej moja Żona) nadmierne parowanie kabiny w obecnych warunkach. Jakkolwiek w 4 miesięcznym aucie nie podejrzewam zabrudzonego filtru kabinowego, to zważywszy że nie kosztuje on wiele (mowie o samodzielnej wymianie) to zamowilem na allegro - i wymienie, moze to to

pozdr i dzieki za dyskusję

Jak dla HK w nowym x1 gra średnio porównując do mojego poprzedniego bmw f30 tam HK grało lepiej zdecydowanie lepiej takie moje odczucia. Odnośnie parowania szyb też tak miewałem na początku i szczerze też już się nad tym zastanawiałem ale minęło wszystko się ułożyło i teraz działa prawidłowo napewno ponad pół roku się z tym zmagałem. Moim zdaniem musi się wszystko poodpowietrzac jeśli chodzi o układ chłodzenia.pozdrawiam.

  • Lubię to 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

@Rolekt a jak oceniasz silnik? W 2.0i jest zdaje się 1.5 i 170 KM, czy dobrze pamiętam?

Właśnie myślę, żeby takie coś żonie kupić na zakupy i wożenie dzieciaka do przedszkola.

Zastanawia mnie jak to się prowadzi poza miastem, na drogach z ograniczeniem do 90 km/h lub na ekspresówkach (120 km/h).

Jeździłeś może tym bolidem poza miastem? ; )

Edytowane przez DamnWamn
Opublikowano
15 godzin temu, DamnWamn napisał(a):

@Rolekt a jak oceniasz silnik? W 2.0i jest zdaje się 1.5 i 170 KM, czy dobrze pamiętam?

Właśnie myślę, żeby takie coś żonie kupić na zakupy i wożenie dzieciaka do przedszkola.

Zastanawia mnie jak to się prowadzi poza miastem, na drogach z ograniczeniem do 90 km/h lub na ekspresówkach (120 km/h).

Jeździłeś może tym bolidem poza miastem? ; )

Hej

krótko mówiąc - silnik i wersje mogę polecić. Tak dokładnie to te parametry. Pewnie burzą one purystów silnikowych 🙂 Ale ja patrzę pod kątem użyteczności - byl to dla mnie kompromis bo nie chciałem mieć wysokiej raty w Comfort Lease a z drugiej podstawowa wersja silnikowa (136km) wydawała mi si e zbyt mała. Mieliśmy ten silnik w poprzedniku (MiniCooper) gdzie był "na styk" wiec do X1 uznaliśmy ze nieco większy będzie lepszy. Auto służy głownie do jeżdzenia po miescie i wokół miasta. na trasie był wyjątkowo ale i tu "dawał radę" - wiec spokojnie można nim dalej pojechać.

 

  • Lubię to 2
Opublikowano

@Rolekt a co możesz powiedzieć nt. wyciszenia samochodu na trasie, głównie na autostradzie przy 120-140 km/h ? Ciekaw jestem jak wypada w porównaniu z innymi BMW. Rozważam pomiędzy G20, a U11 właśnie. Z tego co widzę po opiniach G20 jest bardzo ciche a co powiesz o U11 ? Też skłaniam się ku wersji 20i.

Opublikowano
12 minut temu, matiz21 napisał(a):

@Rolekt a co możesz powiedzieć nt. wyciszenia samochodu na trasie, głównie na autostradzie przy 120-140 km/h ? Ciekaw jestem jak wypada w porównaniu z innymi BMW. Rozważam pomiędzy G20, a U11 właśnie. Z tego co widzę po opiniach G20 jest bardzo ciche a co powiesz o U11 ? Też skłaniam się ku wersji 20i.

Moim zdaniem do około, 140km/h jest naprawde super, cicho i komfortowe. Wieksza szybkość to już wiekszy halas zarówno od silnika jak i szumy, ale umówmy sie to nie jest tez auto to aż tak wysokich prędkości autostradowych.

 

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.02.2025 o 16:52, matiz21 napisał(a):

@Rolekt a co możesz powiedzieć nt. wyciszenia samochodu na trasie, głównie na autostradzie przy 120-140 km/h ? Ciekaw jestem jak wypada w porównaniu z innymi BMW. Rozważam pomiędzy G20, a U11 właśnie. Z tego co widzę po opiniach G20 jest bardzo ciche a co powiesz o U11 ? Też skłaniam się ku wersji 20i.

Potwierdzam, na stockowych PIRELLI ZERO do 140 jest fajnie, na zimowych BRIDGESTONACH BLIZAAKach już troszkę głośniej ale też fajnie.

Silnik 23i w trybie PERSONAL jest tylko lekko słyszalny przy mocniejszym depnięciu po mieście na górce obrotów kiedy automat przerzuca biegi tj. około 3,5 tysięcy. 

Kiedy jedziesz szybciej i słychać lekki szum powietrza czy asfaltu, to silnika praktycznie w ogóle nie słychać. Ostatnio bujałem gada 160 -165 km/h zapakowany bagażnik i cztery osoby i też nie było niekomfortowo. Muzyczka leciała ze spotify czy radio kierowców i dobrze było słychać.  Poprzednie moje auto RAV4 iV gen. to przepaść w tej kwestii. Śmiałem się do pasażera, że chyba kupię zestaw interkomów, bo przy 140 km/h szum był znaczny 🙂   

Edytowane przez Franek Dolas
Opublikowano

Dzisiaj miałem jazdę testową wersją 20i (1.5 170 KM), pakiet M-Sport, zawieszenie adaptacyjne, felgi 19 cali na zimówkach.

Jeździłem w trasie (120-140 km/h), a także po swojej okolicy po dołach i nierównościach. 

Wczoraj tą samą trasę robiłem w Volvo XC40 (też jazda testową).

Na co dzień jeżdżę BMW Seria 3 (F30), VW Passatem B8 z adaptacyjnym zawieszeniem (DCC), Range Roverem L322 i Jeepem Commanderem. Także będę się odnosił do tych aut.

W skrócie mówiąc - w X1 wyciszenie jest całkiem ok. Jazda trasą (120-140) nie sprawia problemów. Mam wrażenie, że X1 jest wyciszone tak samo lub lepiej od F30.

Zawieszenie jest twardawe, ale całkiem komfortowe - jednak z naciskiem na twarde. Volvo XC40 dosłownie przepływało przez nierówności, X1 jednak lubiło pokazać swoje DNA (czyli nacisk na sport), na większych dolach lubi szarpnąć nawet w trybie najbardziej komfortowym (według sprzedawcy tryb Personal).

Prowadzenie oczywiście na troszkę innym poziomie niż F30, ale ciągle bardzo precyzyjne i bez problemu można wpadać w łuki bez zwalniania. Pewność jest.

To, za co daje BMW największego plusa to całkiem niezła przestrzeń w aucie, mimo klasy kompaktowej.

X1 zdecydowanie wygrywa z XC40 pod względem przestrzeni w kabinie, szczególnie jeśli chodzi o przestrzeń z przodu na nogi - można całkiem swobodnie usiąść, bez zginania kolan.

Myślę, że X1 nie ma się czego wstydzić, jeśli chodzi o przestrzeń na nogi (przód i tył). Nawet nad głową jest sporo miejsca. Auto zdecydowanie urosło. Mam wrażenie, że X1 jest jedną nogą poza klasą kompaktową.

Co do bagażnika - jak na swoją klasę, jest bardzo dobrze. Opcja regulowanej tylnej kanapy sporo daje. W Volvo XC40 bagażnik jest trochę za mały, nie pomaga też to, że tylna kanapa jest zamocowana na stałe.

Szukałem auta dla żony w klasie kompaktowej (przeciskanie się po parkingach, wożenie dzieciaka do przedszkola), ale z możliwością użycia tego wozu w trasie. X1 zdaje ten egzamin świetnie.

Może przydałby się minimalnie większy bagażnik, ale i tak jest ok. Z mojej perspektywy auto prawie rodzinne. Do pełni rodzinnych zdolności brakuje tylko większego bagażnika i silnika, ale to już inna kasa - ale i tak jest sporawy i auto może pełnić śmiało rolę uniwersalnego wozu.

W tej cenie wóz jest git.

Żonie się spodobał, mnie też, ja już działam z zamówieniem samochodu. Jeszcze oglądałem VW T-Roca, nowego VW Tiguana, Cuprę Formentor, Merca GLA, Audi Q3, ale X1 wypadał najlepiej.

Poważnym konkurentem pod względem rozmiaru byłby chyba Mercedes GLB - tego wozu jednak nie zbadałem w pełni.

Ostatecznie X1 mnie zaskoczył pozytywnie. W środku rozmiar prawie jak X3 poprzedniej generacji.

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, DamnWamn napisał(a):

Ostatecznie X1 mnie zaskoczył pozytywnie. W środku rozmiar prawie jak X3 poprzedniej generacji.

 

Bierz 23i jest w xDrive,  dobierz czerwony sportowy hebel i wówczas zrobi się jeszcze przyjemniej 🙂  Pamiętaj że na żonie się nie oszczędza, bo to największy skarb 🙂  Ona to doceni i zrekompensuje 🙂  

Przy okazji, czy ten 20i to nie ma czasem 3 cylindrów ?

Edytowane przez Franek Dolas
Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, Franek Dolas napisał(a):

Przy okazji, czy ten 20i to nie ma czasem 3 cylindrów ?

Tak, 20i to 1.5 o mocy 170 KM z mild-hybrid.

Myślałem też o 23i (czyli 2.0), ale cena by się już podbiła do poziomu X3.

Ogolnie to zaczęło się od pomysłu kupna T-Roca lub T-Crossa dla żony, czyli takiej popierdółki na zakupy i jazdy wokół komina - budżetowo planowaliśmy wóz do 130k, a z X1 doszła już ponad stówka - w końcu trzeba gdzieś granice wyznaczyć. ; )

Edytowane przez DamnWamn
Opublikowano

Miałem to samo , dlatego zdecydowałem się na używkę. Może warto rozważyć takie rozwiązanie bo samochody w większości mają wydłużona  gwarancję 

Opublikowano

@Korg, powiem Ci szczerze, że boję się trochę używek. Aby cena była w miarę dobra, to musiałbym kupić z 4-6 letnią używkę. Z rabatami w BMW (dostałem 16%) nie opłaca mi się patrzeć na roczniaki czy nawet dwulatki. A problem też w tym, że X1 jest krótki produkowane i nie ma w czym przebierać, musiałbym kupić X3 starszej generacji.

  • Lubię to 1
Opublikowano
5 minut temu, DamnWamn napisał(a):

@Korg, powiem Ci szczerze, że boję się trochę używek. Aby cena była w miarę dobra, to musiałbym kupić z 4-6 letnią używkę. Z rabatami w BMW (dostałem 16%) nie opłaca mi się patrzeć na roczniaki czy nawet dwulatki. A problem też w tym, że X1 jest krótki produkowane i nie ma w czym przebierać, musiałbym kupić X3 starszej generacji.

Skoro zaczynałeś od założenia mniejszego samochodu i budżetu 130k, to dlaczego nie zatrzymałeś się na Formentorze?

Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, PKort napisał(a):

Skoro zaczynałeś od założenia mniejszego samochodu i budżetu 130k, to dlaczego nie zatrzymałeś się na Formentorze?

Powiem Ci w skrócie - to auto jest dla żony, oglądaliśmy różne modele (w tym Formentora) i na ostateczną listę trafiło tylko Volvo XC40 i BMW X1. Po jazdach próbnych wygrało BMW X1.

Ale miałeś dobrą uwagę z Formentorem, bo sam go zaproponowałem żonie. ; )

Edytowane przez DamnWamn
Opublikowano
W dniu 9.02.2025 o 07:02, DamnWamn napisał(a):

Tak, 20i to 1.5 o mocy 170 KM z mild-hybrid.

Myślałem też o 23i (czyli 2.0), ale cena by się już podbiła do poziomu X3.

 

To nie wiem jak to ci to wyszło bo w podobnym wyposażeniu, M pakiecie, zastosowaniu matowego koloru, dodatków, systemów ( przy okazji troszkę słabszym silniku w X3 20i)  wychodzi mi minimum 50 tysięcy różnicy. 

Oczywiście można zrobić w konfigu wersję bieda na X3 typu kolor biały, felgi 18" zwykły reflektor i wówczas przy w miarę wyposażonej X1 zbliżymy się cenowo ale czy o to nam chodzi ?

W podobnym koszcie do akceptowalnej X3 to jest bardziej X1 w wersji M35 i nie mam na myśli wersji bieda, bo X1 M35 jest w standardzie dobrze wyposażona.

Oczywiście wybór należy do ciebie, sam mocno analizowałem konfigurator pod kątem zakupu X1 M35.

Pozdro

 

Opublikowano

Wczoraj zrobiłem konfigurację na 23i i wyszło, ze konfig byłby trochę poniżej 267k (po rabatach 224k).

X3 w biednej wersji z podstawowymi dodatkami (tj. 38k w dodatki) wychodzi mi ok 288000 (242k z rabatami).

Wersja 20i po rabatach ok 202k.

Także myśle, że chyba wezmę trochę większy wkład własny i w tej samej racie będzie 2.0 i 4x4. Wtedy wóz byłby już pozbawiony kompleksu 1.5 i FWD.

Do X3 też niewiele brakuje, ale jak mówiłem, auto dla żony i nie wiem czy ona będzie chciała X3, bo chciała koniecznie małe auto. I widzę, ze X3 ma niezłe wyposażenie - w bazie dają grzane (przód i tył) i wentylowane (przód) dupy itd. Interesting!

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, DamnWamn napisał(a):

Do X3 też niewiele brakuje, ale jak mówiłem, auto dla żony i nie wiem czy ona będzie chciała X3, bo chciała koniecznie małe auto. I widzę, ze X3 ma niezłe wyposażenie - w bazie dają grzane (przód i tył) i wentylowane (przód) dupy itd. Interesting!

Ogólnie to widzę że robimy OT-a w tym temacie pisząc o 23i, X3 itd, ale może MOD nie pośle za kraty 🙂

No to nie wiem czy X1 jest małe, gabarytowo prawie jak poprzednia X3, sa fajne video porównania na YT. 

Wcześniej miałem RAV4 i BMW jest tylko 3 cm krótsze, do bagażnika na same dno wchodzą graty 100cm szerokie, a w ravce 107cm. Przesuwana tylna kanapa, którą dobrałem robi kapitalną robotę.

Natomiast nowe X3 zgadza się, jest większe, nawet jak się wsiądzie to czuć ale mnie odrzuca beznadziejnie wysoko zrobiona półka no i te materiały jak w fiacie multipli czy pierwszym kasztanie od nissana, ktoś tu chyba chciał oszczędzić. Jedynie co kręci w nowej X3 to, jak dla mnie, tył. Tu się popisali. Oczywiście sensowny silnik to też inna cena bo ten podstawowy 20i to pewnie jak 18i w X1

Gdybym wygrał kasę w loterii vegety albo kucharka 🙂 to następny model jak dla mnie to X5. Co ciekawe nie wiem jak Wy ale często na autostradzie mylę z daleka X5 z X1 🙂 Podobna kształtem konstrukcja. Hmhmmm 🙂

Edytowane przez Franek Dolas
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, DamnWamn napisał(a):

Wczoraj zrobiłem konfigurację na 23i i wyszło, ze konfig byłby trochę poniżej 267k (po rabatach 224k).

X3 w biednej wersji z podstawowymi dodatkami (tj. 38k w dodatki) wychodzi mi ok 288000 (242k z rabatami).

Wersja 20i po rabatach ok 202k.

Także myśle, że chyba wezmę trochę większy wkład własny i w tej samej racie będzie 2.0 i 4x4. Wtedy wóz byłby już pozbawiony kompleksu 1.5 i FWD.

Do X3 też niewiele brakuje, ale jak mówiłem, auto dla żony i nie wiem czy ona będzie chciała X3, bo chciała koniecznie małe auto. I widzę, ze X3 ma niezłe wyposażenie - w bazie dają grzane (przód i tył) i wentylowane (przód) dupy itd. Interesting!

W wersji podstawowej X3 w standardzie są ogrzewane fotele przednie - tył jest dodatkowo płatny podobnie jak wentylacja foteli

Z ciekawości - gdzie dają takie rabaty na X3?   15% rabatu?

Edytowane przez locomotiv12

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.