Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień Dobry 

Panowie proszę o pomoc, mój problem jest następujący:

Posiadam BME E39 touring M57D30 automat.

Podczas gwałtownego dodania gazu samochód gaśnie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Podczas jazdy z komputerem na kolanach, w momencie gaśnięcia impa nie pokazuje żadnych błędów.

Kiedy stopniowo naciskam na pedał gazu wszystko jest ok, natomiast przy próbie gwałtownego nacisku na pedał samochód gaśnie (obroty sięgają poziomu 3400 obr/min).

Na postoju ten problem nie występuje.

Ciśnienie wstępne wynosi 3,6 bara.

Ciśnienie na listwie podczas postoju wynosi 286 bar.

Ciśnienie na listwie pod obciążeniem wynosi około 1200-1300 bar.

Zostało wymienione:

-6 nowych wtrysków 

-pompa w baku

-zawór regulacji ciśnienia (znajduje się na pompie CR)

-czujnik ciśnienia paliwa (na listwie wtryskowej)

-filtr paliwa

Proszę o pomoc, nie mam już pomysłów co może być nie tak/ 

 

  • Moderatorzy
Opublikowano
53 minuty temu, Lukaszquaq napisał(a):

Ciśnienie wstępne wynosi 3,6 bara.

Jeśli na postoju to trochę mało. Takie ciśnienie pod pełnym obciążeniem będzie prawidłowe, na postoju bliżej 4 bar.

54 minuty temu, Lukaszquaq napisał(a):

Ciśnienie na listwie podczas postoju wynosi 286 bar

Mało. Powinno być 340-350 bar. 

Podejrzewam, że gaśnie, bo brakuje mu paliwa przy pełnym bucie. Wymieniłeś dużo części, które niekoniecznie były wadliwe... 

Opublikowano
9 minut temu, Fuser napisał(a):

Jeśli na postoju to trochę mało. Takie ciśnienie pod pełnym obciążeniem będzie prawidłowe, na postoju bliżej 4 bar.

Mało. Powinno być 340-350 bar. 

Podejrzewam, że gaśnie, bo brakuje mu paliwa przy pełnym bucie. Wymieniłeś dużo części, które niekoniecznie były wadliwe... 

Co twoim zdaniem powinienem zrobić?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Sprawdzić ciśnienie wstępne na postoju i pod obciążeniem (2 lub 3 bieg, 1500 obr i wtedy pedał w podłogę do 4k obr), szczególnie wtedy co się dzieje z nim gdy silnik gaśnie. Możesz nagrać ekran na zakładce Analog1 to potem przenalizujesz, bo tam jeszcze jest akurat ciśnienie CR.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.