Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam zamiar przelozyc silniki .dzis kupilem 1.8i z 96 roku i mam pytanko zwiazane z wtyczkami poniewaz w moim 1.6 z lewej strony patrzac od wewnatrz auta mam jedna wtyczke okragla przy silniku ktora podlacza sie kolo skrzynki z bespiecznikami i przekaznikami a w tym motorze co kupilem sa dwie takiej samej wielkosci od czego moze byc ta druga bo nie bede mogl jej podpiac .nie wiem czy to wazne ale ten motor ktory zakupilem ma pompe klimy moze to cos od tego? moje bmw-e36 ,1.6 m40 z 92r prosze o pomoc
Opublikowano

Posiadasz silnik M40 (obecnie) a zakupiłeś silnik M43. Fakt, że jego instalacja jest wyposażona w dodatkowe gniazdo połączeniowe z instalacją auta, może wynikać z posiadania klimy lub nawet i automatycznej skrzyni biegów,

Ale na Twoim miejscu martwiłbym się większym problemem.

Od bodajże 95 roku model E36 był wyposażany w immobilaizer fabryczny, w skład którego wchodzi dodatkowo uposażenie elektroniki. Układ ten zwany ogólnie EWS powinien być w komplecie z zakupionym silnikiem. Do tego racjnalnie sterownik silnika i kluczyk z auta z którego silnik został wyjęty. Stworzenie instalacji również może stanowić problem, ale z tym fantem przy pomocy schematu możesz sobie poradzić.

 

Zasadnicze więc pytanie do osoby sprzedającej Ci ten silnik, to :

Czy to auto z którego silnik został wyjęty miało immobilaizer fabryczny :?:

 

Bez odpowiedzi na to pytanie trudno wogóle zabierać się za wymianę silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.