Skocz do zawartości

Napinacz paska klinowego


GR

Rekomendowane odpowiedzi

Padł mi napinacz paska klinowego. Chyba się tłumik drgań to nazywa ?

Znalazłem w inter cars jakiś firmy EVR.

Brać czy omijać z daleka ?

a co sie stało ze wymieniasz ?jakie masz objawy?umnie piszczy pasek który wymieniłem 5000 tys temu :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
a co sie stało ze wymieniasz ?jakie masz objawy?

Napinacz jest już tylko "sztuką"...

a objawy są takie, że świszczy, świergoli :mrgreen:

generalnie - hałasuje :8)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł mi napinacz paska klinowego. Chyba się tłumik drgań to nazywa ?

Znalazłem w inter cars jakiś firmy EVR.

Brać czy omijać z daleka ?

a co sie stało ze wymieniasz ?jakie masz objawy?umnie piszczy pasek który wymieniłem 5000 tys temu :mad2:

 

 

a jaki masz pasek? moze ktos Ci dal za dlugi minimalnie? odczytaj z niego rozmiar.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Evr to bardzo dobry napinacz. Moge Ci wyslac u mnie kosztuje :

 

Evr - 130 zl

INA - 135 zl

 

 

plus przesylka 15 zl.

Dzięki za ofertę.

Zobaczę jak z cenami u mnie będzie.

 

A przy okazji paska - jaki rozmiar etc. do mojego ? (JG24749)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj widze ze sie pomylilem... Ty masz silnik m42 i inny napinacz, z silownikiem hydraulicznym. Ceny to:

 

 

EVR - 265 zl . Napinacz z dzwignia i silownikeim hydraulicznym

czyli http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=11_1387&hg=11&fg=18 numery 8, 9 , 2, 11 , 10, 6 , 7 , 3 , 4 , 5 w komplecie.

 

Pasek powinien byc 6 pk 1660. 35 zl u mnie, GATES. Conti rowniez sa bardzo dobre, Conti - 45 zl.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rolke sie wyminia, lozysko jest nie wymienne. Ale chodzilo mi o to ze jak cos swisczy i halasuje to lozysko w rolce a nie silownuk hydrauliczny. Gdy silownik jest zuzyty to piszczy pasek, bo nie jest odpowiednio naciagniety.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosłownie parę dni temu przerabiałem całe to piszczenie.. Wpierw poszedł do wymiany pasek bo już był stary a piszczało.. Ale nie tak charakterystycznie jak piszczą paski.. Po wymianie paska dalej coś świergotało, itp, więc do wymiany poszły oby dwie rolki i teraz mam już spokój..

Całość kosztowała mnie niecałe 300zł razem z robocizną.. Nie wiem dokładnie jakich firm były zastosowane elementy, ale ufam mechanikowi, bo ile się o nim dobrego nasłuchałem to już nie spamiętam :)

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.