Skocz do zawartości

E46 323i Inpa przepustnica czy PWG powinno się pokrywać z DKP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Problem w mojej becie jest dokładnie taki jak na filmiku:

Występuje czasami przy dojazdach do świateł ale głównie przy manewrowaniu na parkingu. 

Co zrobiłem:

Zregenerowany vanos(Kasowanie luzu+ wymiana uszczelnień)

Wymienione cewki i świece.

2 nowe lambdy przed katem.

Wyczyszczony silniczek wolnych obrotów i uszczelniony dolot.

Przepływkę podmieniałem na chwilę- brak zmiany.

Silnik wydaje się zdrowy, oleju nie bierze. Moc jest.

Jeździłem też na benzynie z odpiętą butlą lpg i na samym lpg z odpiętą pompą paliwową- auto zachowuje się tak samo.

Błędów brak.

Zastanawiam się czy w inpie kąt położenia pedału gazu powinien pokrywać się z kątem przepustnicy w całym zakresie ruchu.

U mnie gdy na pracującym silniku przytrzymam pedał gazu "lekko" mam  pwg powiedzmy 15 a DKP 0. PWG rośnie liniowo ze stopniowym wciskaniem pedału gazu a DKP pojawia się dopiero gdzieś od połowy

wciśnięcia pedału gazu.

 

 

 

inpaprzepustnica.thumb.png.249a0d133b459dd828189bcdef5a6b50.png

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Patrząc po poniższym filmiku tak to po prostu działa, przy małym wciśnięciu gazu jest w stanie wysterować krokowcem: 

Autor filmiku borykał się z podobym problemem (falowanie, opóźniona reakcja na gaz) i udzielał tutaj: https://www.bmwklubpolska.pl/forum/topic/69705-m54b25-minimalnie-opóźniona-reakcja-na-gaz/page/33/ ale niestety jednoznacznej prostej konkluzji na problem brak mimo tego, że tam dość mocno się wgryzł w ten temat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.