Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich 🙂

Od 2018 roku jestem szczęśliwym posiadaczem BMW 540i. Strzeliło nam już razem 6 lat i zastanawiam się nad małymi zmianami. Chce okleić ją w mat i przerobić przód, tył, boki na SPORT LINE razem z układem hamulcowym. Po prostu przerobienie lini luxury na sport. Czy ktoś z Was może robił już taką metamorfozę? Na co powinienem zwrócić uwagę i jakie części dokładnie wymienić. Nie patrzymy na opłacalność bo wiem że będzie to droga zabawa, ale chcę to zrobić :). Dajcie jakieś tipy.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
13 godzin temu, hyptronic napisał(a):

Witam wszystkich 🙂

Od 2018 roku jestem szczęśliwym posiadaczem BMW 540i. Strzeliło nam już razem 6 lat i zastanawiam się nad małymi zmianami. Chce okleić ją w mat i przerobić przód, tył, boki na SPORT LINE razem z układem hamulcowym. Po prostu przerobienie lini luxury na sport. Czy ktoś z Was może robił już taką metamorfozę? Na co powinienem zwrócić uwagę i jakie części dokładnie wymienić. Nie patrzymy na opłacalność bo wiem że będzie to droga zabawa, ale chcę to zrobić :). Dajcie jakieś tipy.

Pozdrawiam

Sport od Luxury to:
- inne nakładki zderzaka z przodu (wymiana plug and play lub malowanie)

- inne nakladki na progi

- listwy w srodku, przeszycia foteli itp.

- ew. emblematy na blotnikach

Czy droga? Chyba nie.

Do tego kodowanie aby auto na liczniku i navi sie zgadzalo.

 

Uklad hamulcowy i reszta w sport line nie rozni sie od Luxury - kwestia pozostalych opcji wyposazenia.

Nie bardzo rozumiem i z tego co widze, Ty rowniez roznic chyba nie widzisz zbytnio?

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 25.06.2024 o 09:35, derlysy napisał(a):

Jeśli już miałbym sporo siana wywalić do zdecydowanie poszedłbym w mpakiet.

Panowie dzięki za odpowiedzi. Jeśli M-Pakiet to co wchodzi w grę. Układ zawieszenia, hamulce, zderzak przód tył, progi, listwy. Wiadomo przyciemnianie szyb i shadow line. Kierownice i skrzynie mam sportową. Co jeszcze?

Opublikowano

Nie lepiej zmienić auto na świeżego polifta w Mpaku? Nie dość że spocisz się przy tym co niemiara i przewalisz sporo kasy,
to jeszcze wartość auta zamiast wzrosnąć może spaść, bo jakbyś kiedyś sprzedawał to kupujący sprawdzi VIN, a tam
wyświetli mu się całkiem inaczej wyglądająca fura, większość ludzi się chyba zniechęca jeśli było palone lub kopane w aucie. 😅

Ja też chciałem sobie kiedyś doposażyć kilka rzeczy do golasowej trójki (co finansowo się lepiej spina niż wymiana X na Y),
ale uznałem że a co tam, raz się żyje i dołożyłem trochę do budżetu na modyfikacje i wziąłem siódemę w leasing. 🤪

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przeciez kolega wyraznie napisal ze kasa nie gra roli i chce. Wklej potem kolego zdjecia przed i po. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
20 godzin temu, hyptronic napisał(a):

Panowie dzięki za odpowiedzi. Jeśli M-Pakiet to co wchodzi w grę. Układ zawieszenia, hamulce, zderzak przód tył, progi, listwy. Wiadomo przyciemnianie szyb i shadow line. Kierownice i skrzynie mam sportową. Co jeszcze?

Hamulce nie na kazdym rynku byly M z M-Pakietem.

Tak samo układ zawieszenia.

 

M-Pak wizualny to:
przedni zderzak, tylny, progi, czarny grill

Ale zeby zmienic zderzaki - to i kanaly powietrza zapewne, oslony pod silnik i zderzak, slizgi etc.

listwy do okola drzwi, slupki, lusterka - ale slupki i lusterka tez sa w polysku przy Luxury

 

Kierownica M, fotele z przeszyciami M, lotka, pasy z niebiesko-czerwona nicia, dekory w kwadraty aluminiowe, czarna podsufitka, hamulce M, zawieszenie M to taki 'etap drugi'.

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
12 godzin temu, Markok napisał(a):

Nie lepiej zmienić auto na świeżego polifta w Mpaku? Nie dość że spocisz się przy tym co niemiara i przewalisz sporo kasy,
to jeszcze wartość auta zamiast wzrosnąć może spaść, bo jakbyś kiedyś sprzedawał to kupujący sprawdzi VIN, a tam
wyświetli mu się całkiem inaczej wyglądająca fura, większość ludzi się chyba zniechęca jeśli było palone lub kopane w aucie. 😅

Ja też chciałem sobie kiedyś doposażyć kilka rzeczy do golasowej trójki (co finansowo się lepiej spina niż wymiana X na Y),
ale uznałem że a co tam, raz się żyje i dołożyłem trochę do budżetu na modyfikacje i wziąłem siódemę w leasing. 🤪

Mijasz się z prawdą. Retrofit normlanie dopusuje się do vinu. Dwa takie auto wcale nie traci na wartości. Serię F robiłem na mpakiet. Sprzedaż zajęła mi 2 tygodnie. Ktoś kto kuma temat bmw doceni od razu.

CollageMaker_20210319_114448498.jpg

  • Lubię to 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 27.06.2024 o 18:50, Markok napisał(a):

Nie lepiej zmienić auto na świeżego polifta w Mpaku? Nie dość że spocisz się przy tym co niemiara i przewalisz sporo kasy,
to jeszcze wartość auta zamiast wzrosnąć może spaść, bo jakbyś kiedyś sprzedawał to kupujący sprawdzi VIN, a tam
wyświetli mu się całkiem inaczej wyglądająca fura, większość ludzi się chyba zniechęca jeśli było palone lub kopane w aucie. 😅

Ja też chciałem sobie kiedyś doposażyć kilka rzeczy do golasowej trójki (co finansowo się lepiej spina niż wymiana X na Y),
ale uznałem że a co tam, raz się żyje i dołożyłem trochę do budżetu na modyfikacje i wziąłem siódemę w leasing. 🤪

Dzięki. Masz trochę racji tutaj. Panowie na pewno jak się zdecyduje na zabawę podrzucę fotki. Trzymajcie na razie obecny fabryczny stan (fota z 24 czerwca) 🙂

IMG_2736.jpg

Opublikowano
W dniu 28.06.2024 o 07:45, derlysy napisał(a):

Mijasz się z prawdą. Retrofit normlanie dopusuje się do vinu. Dwa takie auto wcale nie traci na wartości. Serię F robiłem na mpakiet. Sprzedaż zajęła mi 2 tygodnie. Ktoś kto kuma temat bmw doceni od razu.

CollageMaker_20210319_114448498.jpg

Właśnie o tym myślę - wyszło Ci to naprawdę spoko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.