Panowie wstyd mi jak nie wiem... narobiłem niepotrzebnego szumu o rzeczy, które są do wyregulowania... Straciłem dwa dni życia sobie i na dodatek mojej żonie :/ samochód przy odbiorze został bardzo dokładnie sprawdzony. Osobiście rozmawiałem z człowiekiem na serwisie który pokazywał mi jak się reguluje takie nierówności fabryczne. Trwa to 2-3 min. i wszystko jest idealnie. Akurat na placu wszystkie serie 5 były idealnie wyregulowane. Podczas odbioru sprawdziłem większość samochodów i spora cześć z nich miała tego typu nierówności. Przedstawiciel zapewne nie dawał mi znać wcześniej żeby nie doszło właśnie do takiej sytuacji :/ Samochody po przyjściu z fabryki są przygotowywane do wydania przez serwis i tego typu nierówności są regulowane... Zabrakło mi cierpliwości i ta moja mentalność „że każdy każdego chce oszukać” - nauczyło mnie to trochę pokory co do takich sytuacji. Teraz zapewne przy każdej wizycie w salonie będą patrzeć na mnie jak na dziwaka ehh... cieszę się moją zjawiskową zabawką - jest przepiękna teraz cierpliwość co do „dotarcia” przyszły tydzień ceramika i zaczynamy szaleć ;p Pozwolicie, że nie będę pisał o jaki salon chodzi. Jestem mile zaskoczony, że tak wszyscy się udzieliliście i staraliście się pomóc. Dziękuję Wam, a pracownikom salonu jestem winny przeprosiny. Pozdrawiam!