Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Musze wymienić sprzęgiełko alternatora i żeby się do niego dostać potrzebuje odkręć przepustnice od kolektora i odsunąć ją trochę w prawo. 

 

Nie robiłem tego nigdy przy BMW więc pytanie czy muszę potem robić jakiś reset / adaptacje przepustnicy? Muszę odpinać ten sensor pod przepustnicą albo akumulator. Czy po prostu odkręcam trzy torxy łączące kolektor i przepustnice, wymieniam rolkę i składam wszystko do kupy i po temacie? 

 

20240504_180331.thumb.jpg.7b189bdbb57e7b5f3dc3a99444442d1d.jpg

 

 

Opublikowano (edytowane)

Na przyszłość, może się komuś przyda. 3 śrubki od kolektora out, można podwiesić używając środkowej dziurki z kolektora i zewnętrznej dziurki od przepustnicy. Nie odpinałem żadnych czujników. Kółeczko wymienione i brak pisków przy starcie silnika. 

 

20240505_165233.thumb.jpg.38e4524517f8d9e9da84bcc48f45ac80.jpg

Edytowane przez ms84

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.